کد خبر : 1279978 | 13 آبان 1394 ساعت 10:04 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - باته بوریسوف

دو تیم بارسلونا و باته‌بورسیوف، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - باته بوریسوف
به گزارش "ورزش سه"، بارسا که عملکرد خوبی در بازی‌های اخیرش داشته و خوب نتیجه گرفته، قصد ادامه این روند را مقابل حریف خود خواهد داشت.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز در حال حاضر، هم امتیاز با صدرنشین لالیگا در رده ی دوم قرار گرفته اند. آنها در چمپیونزلیگ نیز با کسب 7 امتیاز از 3 بازی، در صدر جدول گروهشان قرار گرفته اند و در مجموع ،فصل را تا به اینجای کار خوب سپری کرده اند. در غیاب مسی، جای خالی او به خوبی توسط سوارز و نیمار پر شده و این بازیکن ، تاثیر بسیار زیادی روی پیروزی‌های اخیر بارسا داشته اند. بارسا در 12 بازی اخیر خانگی اش در چمپیونزلیگ متحمل شکست نشده و 11 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده است.

باته

باته با کسب 3 امتیاز از 3 بازی خود، در رده ی سوم جدول گروه قرار گرفته است. آنها امشب در اسپانیا باید به مصاف حریف سرسخت و قدرتمند خود بروند که به دنبال کسب پیروزی برای قطعی کردن صعود خود به دور بعد است و کار بسیار سختی پیش رو خواهند داشت. دو تیم 3 بار به مصاف یکدیگر رفته که 3 پیروزی برای بارسلونا به ثبت رسیده است.در این 3 بازی، باته موفق به گلزنی مقابل بارسلونا نشده و بدون شک امروز به دنبال حداقل رسیدن به این هدف خواهد بود.

ترکیب احتمالی:

1073214


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1073213

پرتکرارترین نتیجه: پیروزی 4-0 بارسلونا
احتمال پیروزی بارسا: صد در صد
احتمال پیروزی باته: 0 درصد

دیدگاه‌ها