کد خبر : 1002364 | 07 اسفند 1391 ساعت 20:32 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

خرمزی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: در بازی برابر نیروی زمینی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و به کسب یک امتیاز رضایت دادیم.

خرمزی: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد
عبدالرحیم خرمزی افزود: بازی سراسر هجومی از تیم شهرداری و دفاعی ازتیم نیروی زمینی شاهد بودیم که تیم میهمان در تمامی دقایق با ده نفر به دفاع می پرداخت.
به گزارش ایسنا ، وی با انتقاد از بی دقتی بازیکنانش درزدن ضربات نهایی، اظهار کرد: علی رغم سوار بودن بر بازی و خلق بیش از ده موقعیت نتوانستیم به غیر از گلی که از روی ضربه ایستگاهی بدست آمد، توپی از دروازه تیم میهمان عبور کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در هفته های اخیر تیم شهرداری توانسته روحیه از دست رفته خود را بازآید و به مراتب فوتبال زیباتر و تاکتیکی تر از خود نشان دهد و اگر بازیکنانم قدری بادقت تر ظاهر می شدند شاید اکنون سه امتیاز دیدار برابر نیروی زمینی در اختیار ما بود.
خرمزی در پایان گفت: در روزی که قرارداد خود را با تیم شهرداری منعقد کردم به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره قول دادم که شهرداری را به جایگاه اصلی خود و به عنوان یک تیم مدعی برسانم که امیدوارم در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان موردنظرم به این هدف برسیم.

دیدگاه‌ها