کد خبر : 1587113 | 07 بهمن 1397 ساعت 11:29 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست از سرگیری عملیات جستجو برای امیلیانو سالا

جمع‌آوری اعانه برای شروع مجدد عملیات جستجوی باقیمانده هواپیما و پیکر امیلیانو سالا، مهاجم کاردیف، که در آسمان ناپدید شده بود با حمایت گسترده لیونل مسی ادامه دارد.

درخواست از سرگیری عملیات جستجو برای امیلیانو سالا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیگو مارادونا و لیونل مسی خواستار شروع مجدد عملیات جستجوی باقیمانده هواپیما و پیکر امیلیانو سالا، مهاجم کاردیف، که در آسمان ناپدید شده بود، شدند باشگاه کاردیف سیتی هم به این جنبش پیوست و رسما خواهان شروع دوباره عملیات جستجو شد. جستجو به دنبال باقیمانده هواپیمای حامل امیلیانو سالا یا پیکر او روز پنج‌شنبه، سه روز بعد از ناپدید شدن هواپیمای او بر فراز کانال مانش، متوقف شده بود.

 

از این گذشته، مائوریسیو مارسی، رئیس‌جمهور آرژانتین به وزیر خارجه این کشور دستور داد با ارسال تقاضایی رسمی برای دولتهای بریتانیا و فرانسه خواهان از سرگیری دوباره عملیات جستجوی این فوتبالیست آرژانتینی شود.

 

1376769

 

یک کمپین جمع‌آوری اعانه برای شروع مجدد عملیات جستجو که توسط آژانس خبری ورزشی اسپورت کاور فرانسه آغاز شده تا این لحظه به رسیدن به رقم 300هزار یورو نزدیک شده است. از جمله فوتبالیست‌های مشهوری که تا کنون به این کمپین کمک مالی کرده‌اند می‌توان به ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی، جفری کدوندوگبیا، بازیکن والنسیا، تولیسو بازیکن بایرن مونیخ و ماکسیم گونالونز، بازیکن رم ایتالیا اشاره کرد.

 

خواهر سالا، رومینا هم با درخواست از مسئولین برای از سر گیری مجدد عملیات جستجو گفت برادرش یک جنگاور سرسخت بوده که تحت هیچ شرایطی از مبارزه دست برنمی‌داشته و نباید جستجو برای پیدا کردن او را به این زودی‌ متوقف کرد.

 

دیدگاه‌ها