کد خبر : 1153355 | 27 تیر 1393 ساعت 12:44 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

آفریقای جنوبی دست از سر کی‌روش برنمی‌دارد

با اینکه مربی زیر 23ساله‌های آفریقای جنوبی اعلام کرده حاضر است هدایت تیم ملی کشورش را قبول کند اما به نظر می‌رسد سران فدراسیون فوتبال این کشور هنوز هم به جذب کی‌روش امیدوارند.

آفریقای جنوبی دست از سر کی‌روش برنمی‌دارد
 پس از آنکه افریم ماشابا اعلام کرد دوست دارد سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی شود، پروسه انتخاب سرمربی در تیم ملی این کشور وارد مرحله تازه‌ای شد.
جانشین گوردون ایگسوند قرار است فردا (شنبه) اعلام شود اما به نظر می‌رسد سران فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی هنوز مربی مورد نظرشان را نیافته‌اند.
ماشابا که اکنون هدایت تیم‌های ملی زیر 20 سال و 23 سال را به دست دارد روز چهارشنبه اعلام کرده به هیچ وجه به پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی کشورش نه نمی‌گوید. وی در این زمینه گفت: من اهل آفریقای جنوبی هستم و کشورم را دوست دارم. اگر آنها بخواهند من سرمربی شوم، بدون شک پیشنهادشان را رد نمی‌کنم. اکنون هم دیگر نمی‌خواهم در مورد این موضوع حرفی بزنم. باید صبر کرد و دید چه کسی انتخاب می‌شود.
پیشتر تصور می‌شد کارلوس کی‌روش گزینه‌ اصلی به دست گرفتن هدایت آفریقای جنوبی بود اما به نظر می‌رسد قرار است قراردادش را با تیم ملی ایران تمدید کند.
استفن کشی نیجریه‌ای، دیک ادووکات هلندی، جیووانی تراپاتونی ایتالیایی و فرانک ریکارد هلندی از دیگر گزینه‌های فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای نشستن روی نیمکت این تیم هستند اما به نظر می‌رسد این فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند کارلوس کی‌روش را به این تیم بازگرداند. کی‌روش بین سال‌های 2000 تا 2002 نیز پیشینه مربیگری در آفریقای جنوبی را دارد.

دیدگاه‌ها