کد خبر : 971947 | 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:38 | 835 بازدید | 0 دیدگاه

میلیتو: استراماچونی مرا متعجب کرد

دیگو میلیتو، مهاجم آرژانتینی اینتر در صحبتهایی تغییرات ایجاد شده در اینتر بعد از روی کار آمدن آندره آ استراماچونی را تحسین کرد.

میلیتو: استراماچونی مرا متعجب کرد

این مربی 36 ساله در ماه مارس و بعد از برکناری کلودیو رانیری، به سمت مربیگری اینتر رسید و بلافاصله روند موفقیت آمیزی را با این تیم شروع کرد و در هشت دیدار، 5 برد را با نرآتزوری کسب کرد.
ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینتر، اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده که استراماچونی در تیمش خواهد ماند.میلیتو هم در صحبتهایی به تمجید از مربی سابق پریماورا پرداخته
میلیتو در صحبتهایی به لارپوبلیکا گفت: « من استراماچونی رانمی شناختم و هیچ یک از بازیکنان تیم هم او را نمی شناخت؛ چون او فقط هدایت تیم جوانان را در دست داشت. ولی برای کسی که تنها 36 سال سن دارد، اوواقعا مرا متعجب کرده است. او به خوبی آماده است. با اعتماد به نفس کار می کند و به ما هم اعتماد به نقس می دهد.»
این ستاره آرژانتینی ادامه داد:« استراماچونی تیمی را می خواهد که در زمین حرف اول را بزند و حمله کند. در حقیقت بازی تهاجمی تیم ما زیر نظر او پیشرفت چشمگیری داشته. تنها همین که او از سه مهاجم استفاده می کند، مهم است؛ چه برای حریفان ما که باید بیش از پیش مراقب ما باشند و چه برای خود ما؛ چون شانس بیشتری برای برد خواهیم داشت.»
اینتر در آخرین بازی اش در رقابتهای این فصل سری آ مقابل لاتزیو به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها