کد خبر : 972213 | 23 اردیبهشت 1391 ساعت 14:59 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشست امروز قلعه‌نویی با مس کرمان

عبدالرضا داوری می‌گوید سرمربی جدید مس کرمان تا روز دوشنبه از میان ابراهیم‌ قاسم‌پور و امیر قلعه‌نویی انتخاب خواهد شد.

نشست امروز قلعه‌نویی با مس کرمان

رييس هيات مديره باشگاه مس کرمان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره شرايطي که اين تيم در ليگ يازدهم تجربه کرد و همچنين آينده مس اظهار کرد: متاسفانه در اوايل فصل تيم در شرايط سختي قرار گرفت اما در 8 هفته پاياني ليگ وضعيت بهتر شد و در نهايت توانستيم به يک رتبه تک رقمي دست پيدا کنيم.

وي ادامه داد: در 5 بازي آخر ليگ از 15 امتياز ممکن، 11 امتياز به دست آورديم که اين نتيجه بسيار خوبي است. فکر مي‌کنم مهم‌ترين مشکل ما در اين فصل عدم حضور يک گلزن تمام عيار بود. در حالي که فصل قبل ادينيو بيشتر امتيازهاي مس را به دست مي‌آورد.

داوري درباره وضعيت کادر مديريتي مس در فصل بعد گفت: ما در فصل آينده تغييري در مديريت نخواهيم داشت و همين ترکيبي که در ليگ يازدهم بالاي سر تيم بود، در فصل بعد هم کار خواهد کرد. يعني گنجعلي‌خاني به عنوان مديرعامل و واحدي هم به عنوان قائم مقام باشگاه فعاليت مي‌کند.

وي درباره تعيين سرمربي جديد مس براي فصل بعد هم گفت: سعي مي‌کنيم تا دوشنبه سرمربي را تعيين کنيم. کميته فني باشگاه تصميم گرفت که در ميان گزينه‌هاي موجود از مربيان ايراني استفاده کنيم که در نهايت ما به دو گزينه داخلي يعني ابراهيم قاسم‌پور و امير قلعه‌نويي رسيديم و در نهايت تا روز دوشنبه از بين اين دو نفر سرمربي مس را انتخاب مي‌کنيم.

رييس هيات مديره مس ادامه داد: ابراهيم‌زاده تا پيش از اين در ميان گزينه‌هاي باشگاه وجود داشت اما سرمربي از بين اين دو نفر انتخاب مي‌شود. قاسم‌پور در هشت ديداري که هدايت مس را در دست داشت به غير از ديدار با راه آهن که مسائل داوري سه امتياز را از تيم گرفت، عملکرد خوبي داشت. يکي از ويژگي‌هاي مثبت قاسم‌پور که او را نسبت به قلعه‌نويي در اين زمينه برتر مي‌کند، اشراف او به تيم و شناختش از بازيکنان است. ضمن اينکه او در زماني که در مس بود، اهميت خاصي براي بازيکنان بومي قائل مي‌شد که اين موضوع هميشه يکي از اهداف باشگاه مس بوده است.

داوري افزود: امروز بعدازظهر با قلعه‌نويي در دفتر سعد محمدي رييس شرکت ملي صنايع مس جلسه‌اي برگزار مي‌کنيم و برنامه‌هاي او را خواهيم شنيد. تنها درخواست‌مان از قلعه‌نويي اين است که در صورت توافق با باشگاه، به بازيکنان بومي توجه لازم داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه قصد داريم فصل آينده يکي از دو جام قهرماني را به دست بياوريم، گفت: مس به لحاظ ساختار باشگاه و داشتن تيم‌هاي پايه قوي در کنار سپاهان، از باشگاه‌هاي قوي ايران است که مورد تاييد AFC هم است. من از رتبه‌اي که مس در اين فصل کسب کرد راضي نيستم و آن را در شان اين باشگاه نمي‌دانم اما تيم در هفته‌هاي آخر عملکرد بهتري داشت.

رييس هيات مديره مس همچنين درباره بازيکنان جديدي که اين تيم جذب خواهد کرد، گفت: ما در سه ماه اخير چهار جلسه با ادينيو داشته‌ايم و حتي کميته فني فيلم‌هاي بازي‌هايش در الشارجه امارات را هم ديده است. با اين حال بعضي از اعضاي کميته فني باشگاه معتقدند که ادينيو نسبت به زمان حضورش در مس ضعيف‌تر شده است. ضمن اينکه امروز قرارداد ايوان پتروويچ را نهايي مي‌کنيم و درباره ساير بازيکنان بايد بگويم که محسن خليلي و ارشاد يوسفي قراردادشان با باشگاه تمام مي‌شود. همچنين قاسم دهنوي و شجاع خليل‌زاده که از بازيکنان خوب ما بوده‌اند، با مس قرارداد دارند و بستگي به نظر مربي دارد که از آن‌ها استفاده کند يا خير.

دیدگاه‌ها