کد خبر : 972422 | 25 اردیبهشت 1391 ساعت 12:09 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

افضل: می‌خواستند قهرمانی ما را لوث کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در هر تیمی که فعالیت کرده‌ام جوان همواره دنبال قهرمانی بوده‌ام.

افضل: می‌خواستند قهرمانی ما را لوث کنند

  علی افضل در خصوص حواشی به وجود آمده در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: از همان اول هم موضوع خاص نبود. حاشیه‌هایی درست کردند و به جایی نرسیدند و هنوز هم دست‌بردار نیستند. می‌خواهند قهرمانی ما لوث کنند. ما 25 هفته بازی کردیم و فقط در این یک هفته تبانی کردیم. هیچ کس دیگری کاری انجام نداده است.

وی با کنایه گفت: حتما گیتی‌پسند بر اساس همین تبانی قهرمان شد! 25 بازی گذشته را نبردیم و فقط با این پیروزی قهرمان شدیم! اصلا به منصوری در اصفهان 5 گل نزدیم.

افضل درباره توافق با مسئولان گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: برای فصل آینده به توافق رسیدیم، اما درباره بازیکنان باید صحبت کنیم. قرارداد اکثر بازیکنان تمام شده و باید ببینیم با کدام یک از آنها به توافق خواهیم رسید.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص اینکه مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند قصد هزینه کردن در رشته‌های قهرمانی ندارند و اولویت دوم خود قرار داده‌اند؛ اظهار داشت: فکر می‌کنم 50 درصد از بودجه را کم کرده‌اند. من هر جا کار کرده‌ام همواره به دنبال قهرمانی بوده‌ام چه با تیم بزرگ و چه با تیم جوان. با تمام بازیکنان سال گذشته صحبت خواهیم کرد و هر یک که به توافق رسیدیم سال آینده در خدمت خواهیم داشت. دنبال 6، 7 بازیکن جدید نیز هستیم.

وی یادآور شد: همیشه با هر تیمی دنبال قهرمانی هستم، اما هیچ زمان قول قهرمانی نمی‌دهم. اگر چند بازیکن سال گذشته را در اختیار نداشته باشیم با جوان‌ها هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم، اما برای این کار باید بیشتر کار کنیم.

افضل درباره آغاز تمرینات تیم گفت: هم‌اکنون که فقط 3، 4 بازیکن با تیم قرارداد دارند و این نفرات با تیم نوین بدنسازی و تمرینات خود را دنبال می‌کنند. منتظر هستیم تیم ملی از چین بازگردد تا وضعیت گیتی‌پسند را مشخص کنیم.

 

دیدگاه‌ها