کد خبر : 972502 | 26 اردیبهشت 1391 ساعت 00:16 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

داوری:

دلیل عدم توافق با قلعه‌نویی مسائل مالی نبود

رییس هیات مدیره باشگاه مس می‌گوید این باشگاه در مذاکراتش با امیر قلعه‌نویی به مسائل مالی نرسیده و به دلایل دیگری با او به توافق نرسیده است.

دلیل عدم توافق با قلعه‌نویی مسائل مالی نبود
  عبدالرضا داوري در گفت‌وگو با ايسنا درباره تمديد قرارداد اين باشگاه با ابراهيم قاسم‌پور براي فصل بعد اظهار کرد: پس از آنکه هيات مديره باشگاه با هر دو مربي نشست‌هايي را برگزار کرد، روز گذشته به اين نتيجه رسيد که ابراهيم قاسم‌پور براي يک فصل ديگر هدايت مس را در دست داشته باشد.
وي درباره اين شايعه که گفته مي‌شود علت عدم توافق قلعه‌نويي با مسئولان باشگاه مس بر سر مسائل مالي بوده گفت: ما در صحبت‌هايي که با قلعه‌نويي داشتيم، اصلا به بحث‌هاي مالي نرسيديم و اين مربي متمايل بود که فصل آينده در تيمي مربي‌گري کند که در آسيا حضور دارد.
داوري با اشاره به اينکه باشگاه مس کرمان با بازيکنان ديگري هم وارد مذاکره شده گفت: پس از اين که ايوان پتروويچ با تائيد قاسمپور به مس پيوست، مذاکرات خود را با ساير بازيکنان هم آغاز کرده‌ايم.
وي همچنين در پاسخ به اين سوال که شنيده مي‌شود شجاع خليل‌زاده با سپاهان به توافق رسيده گفت: اين‌ها شايعاتي است که اين روزها در مطبوعات و محافل ورزشي مطرح مي‌شود. خليل‌زاده يک فصل ديگر با ما قرارداد دارد و کادر فني مايل است اين بازيکن را نگه دارد.

دیدگاه‌ها