کد خبر : 974663 | 15 خرداد 1391 ساعت 13:37 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تحسین جرارد از کوئیت

استیون جرارد، کاپیتان باشگاه لیورپول در صحبتهایی به تمجید از درک کوئیت، ستاره هلندی دنیای فوتبال پرداخت.

تحسین جرارد از کوئیت

   این درحالی است که کوئیت بعد از جدایی از لیورپول به فنرباغچه ترکیه پیوست. این ستاره هلندی بعد از روی کار آمدن کنی دالگلیش در لیورپول به ندرت فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمش را به دست می آوردو از همین رو تصمیم گرفت تا به حضور شش ساله اش در این تیم خاتمه دهد. او در فینال لیگ کاپ و در بازی با کاردیف درحالی که روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت، روانه میدان شده بود و برای تیمش به گل رسیده بود.

بلافاصله بعد از انتشار خبر جدایی کوئیت از لیورپول، کاپیتان جرارد به تمجید از هم تیمی سابقش پرداخت و درصحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه گفت:«درک یک بازیکن بزرگ و یک انسان بزرگ است و به لیورپول خدمات زیادی رساند.»

کاپیتان 32 ساله لیورپول ادامه داد:« از روز اولی که او به لیورپول آمد، کسی بود که می شد به او اعتماد کرد و مطمئن بود که هیچ وقت در زمین چمن تو را ناامید نمی کند.من می دانم که گلزنی در فینال لیگ کاپ چقدر برای او با ارزش بود. ولی او قبل از آن گل و قبل از کمکی که برای فتح آن جام به ما رساند، نامش را در تاریخ باشگاه ثبت کرده بود. من دلم برای او در آنفیلد تنگ می شودو برای او و خانواده اش بهترین ها را در ترکیه آرزو می کنم.»

کوئیت که درسال 2006 با قراردادی 9 میلیون پوندی از فاینورد به لیورپول پیوسته بود، در 285 بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت و 71 گل به ثمر رساند

دیدگاه‌ها