کد خبر : 974789 | 16 خرداد 1391 ساعت 15:52 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

آباته: می توانیم یک یوروی بی نظیر داشته باشیم

این مدافع ملی پوش ایتالیایی با وجود شکست برابر روسیه ، ایتالیا را تیم قدرتمندی در این دوره می داند.

آباته: می توانیم یک یوروی بی نظیر داشته باشیم
مشکلات اخیر پیرامون تبانی و شرط بندی بین در سری آ و بی ایتالیا و دستگیری چندین بازیکن که برخی از آنها مشهور بودند باعث بروز مشکلاتی برای آتزوری شده است و حتی زمزمه های مبنی بر کناره گیری ایتالیا از حضور در رقابتهای یورو 2012 به گوش می رسد.
در این میان، ایگناسیو آباته در تازه ترین صحبت های خود ابراز امیدواری کرده تا تیمش دررقابتهای یورو2012 موفق باشد. او درمورد دیدار دوستانه آتزوری مقابل روسیه که با شکست سنگین 0-3 ایتالیا به اتمام رسید، گفت: "ما تا دقیقه 80، بازی پایاپایی را ارائه دادیم. والبته موقعیت های گل فراوانی را نیز از دست دادیم.این طبیعی است که نتوان در مورد شکست 3-0 نظر بدهید؛ اما ما به این اندازه بد نبودیم."
او ادامه داد:" هم تیمی هایم و من به خوبی می دانیم که باید چه کار کنیم.ما 10 روز است که تمرین کرده ایم؛ اما تا پایان هفته نیز زمان خوبی باقی مانده.ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و کمک کنیم که در بهترین شرایط دربرابر اسپانیا بازی کنیم. همه ی ما در اختیار مربی هستیم و آماده ی اجرا کردن فرامین تاکتیکی او.وقتی که شما در این سطح بازی می کنید باید بدانید که هر تیمی می تواند مدعی باشد. دقیقا مثل اتفاقی که در لیگ قهرمانان رخ داد."
آباته ادامه داد:"ما باید مراقب همه باشیم. هر تیمی می تواند خطرناک باشد و به وضوح این مسئله را برابر روسیه دیدیم. شما باید در بهترین شرایط خود باشید و من فکر می کنم ما به این شرایط خواهیم رسید. ما تیمی هستیم با انگیزه های فراوان و من فکر می کنم ما می توانیم یک یوروی بی نظیر داشته باشیم.ما باید تمرکز داشته باشیم و خود را از هرچیزی که تمرکز مارا به هم می زند دوری کنیم.تنها با داشتن چنین شرایطی می توان خوب بود و به اهداف مهم رسید."

دیدگاه‌ها