کد خبر : 975031 | 18 خرداد 1391 ساعت 13:39 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور راه ساری با مربی غیربومی در لیگ

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با یک مربی تراز اول و باسابقه غیربومی در لیگ شرکت می‌کنیم.

حضور راه ساری با مربی غیربومی در لیگ

سعید نجاریان ساروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: تیم راه ساری از تیم‌های پایه و جوان فوتسال کشور محسوب می‌شود که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استان دارد.
وی درباره انتخاب سرمربی تیمش گفت: اولویت نخست هدایت تیم راه ساری با علیرضا رعدی از مربیان سرشناس فوتسال کشور است که تجربه سرمربیگری در این تیم را دارد و سعی خواهیم کرد که با این تیم درجه ملی به توافق برسیم.
مدیرعامل راه ساری در ادامه تصریح کرد: اگر بر سر مسائل مالی با رعدی به توافق نرسیدیم، به طور حتم سرمربی راه ساری یک غیربومی خواهد بود.
وی یادآور شد: پس از توافق اعضا هیئت رئیسه فدراسیون بر 16 تیمی بودن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بار دیگر این افتخار نصیب ما شده که در خدمت بازیکنان و هواداران این تیم باشیم.
نجاریان آغاز تمرینات راه ساری برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را از اواخر خرداد خبر داد و بیان داشت: این تیم همچون سال‌های گذشته با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان بومی در لیگ شرکت می‌کند.
وی از حفظ تمامی بازیکنان راه ساری خبر داد و افزود: در کنار بازیکنان سال گذشته چند مهره باتجربه در این تیم اضافه می‌شوند.
مدیرعامل راه ساری گفت: کارشناسان ورزشی، مازندران را پایتخت فوتسال کشور می‌دانند و اگر بازیکنان و کادر فنی مشکل مالی نداشته باشند به طور حتم می‌توانیم با همین بازیکنان از مدعیان لیگ باشیم.
وی در ادامه اظهار داشت: تیم راه ساری به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور محسوب می‌شود که باید به طور حتم از سوی مسئولان سیاسی و ورزشی استان و شهرستان حمایت مالی و معنوی بیشتری شود.
نجاریان گفت: سال گذشته از تلخ‌ترین حضور چندین ساله راه ساری در لیگ برتر فوتسال کشور بود که برای من، بازیکنان و کادر فنی بسیار سال سخت و دشواری بود.
مدیرعامل راه ساری در پایان افزود: این تیم از پرتماشاگرترین تیم‌های لیگ فوتسال کشور است که دیگر تیم‌ها برای بازی در ساری از تماشاگران و بازیکنان این تیم هراس دارند.
تیم راه ساری سال گذشته بدترین نتایج لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در تاریخ این مسابقات تجربه کرد و از بین 14 تیم در رده 13 جای گرفت.

دیدگاه‌ها