کد خبر : 975180 | 19 خرداد 1391 ساعت 19:30 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی :

برای تیم ملی فوتسال با من صحبتی نشده است

سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان گفت: با وجود نتایج درخشانی که تاکنون کسب کرده‌ایم اما از هم‌اکنون نمی‌توانم برای فینال کری بخوانم.

برای تیم ملی فوتسال با من صحبتی نشده است
 سید مهدی ابطحی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبری فارس«توانا»، با اشاره به پیروزی‌های پرگل تیم ملی "الف" دانشجویان اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که تیم‌های خوبی در این رقابت‌های حضور پیدا کرده‌اند و به غیر از یکی دو تیم سایر تیم‌ها در سطح خوبی هستند.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه، تیم ملی فوتسال دانشجویان عمان در بازی امروز از لحاظ انفرادی بسیار خوب بود و توانست 3 گل را وارد دروازه ما کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان در پاسخ به این سؤال که در بازی امروز نسبت به بازی‌های گذشته گل‌های کمتری زدید و آیا این امر دلیل خاصی داشت؟ خاطرنشان کرد: سعی کردیم در بازی امروز انرژی بازیکنان را برای بازی‌های آینده که حساس‌تر خواهد بود، نگه داریم و به این دلیل به بازیکنان زیاد فشار وارد نکردیم.
ابطحی در خصوص بازی فردای تیم ملی "الف" فوتسال دانشجویان با چین نیز گفت: چینی‌ها از لحاظ تاکتیکی در سطح بالایی هستند، اما از لحاظ تکنیکی در شرایط خوبی نیستند که سعی می‌کنیم از نقاط ضعف این تیم نهایت استفاده را ببریم.
وی در مورد احتمال رویارویی تیم ملی "الف" و "ب" در فینال مسابقات فوتسال دانشجویان آسیا عنوان کرد: حضور دو تیم ایرانی در فینال موجب جذاب‌تر شدن آن خواهد شد؛ اعتقاد دارم تیم‌های ایرانی استحقاق حضور در فینال را دارند و امیدوارم در نهایت قهرمانی به ما برسد.
سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان افزود: برخلاف برخی اظهارنظرها از هم‌اکنون نمی‌توانم برای فینال کری بخوانم، ابتدا به مسابقات پیش‌رو و کسب نتایج مناسب فکر می‌کنم و در صورت حضور در فینال برای این بازی هم برنامه‌ریزی‌ می‌کنم.
ابطحی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص احتمال سرمربیگری شما در تیم ملی فوتسال کشورمان شنیده می‌شود؟ بیان کرد: من نیز این شایعات را شنیده‌ام که گفته‌اند ابطحی به صورت پنهانی با فدراسیون فوتبال در حال مذاکره است، اما تا به این لحظه از طرف فدراسیون فوتبال با من مذاکره‌ رسمی صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها