کد خبر : 975226 | 20 خرداد 1391 ساعت 09:16 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات ذوب‌آهن به زودی برطرف می‌شود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مطمئنم مشکلات ذوب‌آهن به زودی حل می‌شود و تیم ما در فصل آینده مشکل خاصی نخواهد داشت.

مشکلات ذوب‌آهن به زودی برطرف می‌شود

سید محمد حسینی با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن برای فصل آینده اظهار داشت: باشگاه با بسیاری از بازیکنان فصل گذشته به توافق رسیده و اگرچه ذوب‌آهن چند بازیکن اصلی خود را از دست داده اما بسیاری از بازیکنان ما در تیم ماندنی شدند.
وی با بیان اینکه بازگشت برخی بازیکنان موجب حل مشکلات فنی تیم می‌شود، تصریح کرد: اگرچه جدایی بازیکنانی نظیر ماهینی و قاضی از تیم قطعی شده اما به جای آنها قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان و مهدی رجب‌زاده به تیم بازگشته‌اند و این مسئله کار ما را آسان‌تر می‌کند.
مدافع تیم ذوب‌آهن با اشاره به تمدید قراردادش با ذوب‌آهن اظهار داشت: به هر حال ذوب‌آهن تیم خودمان است و ما برای این تیم زحمت کشیدیم، من هرچه فکر کردم دیدم بهتر است در ذوب‌آهن بمانم چون باید ثابت کنیم ذوب‌آهن را دوست داریم.
وی با اشاره به تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان ذوب‌آهن با این تیم بیان داشت: ما در زمان‌هایی که ذوب‌آهن پول داشته، در این تیم بوده‌ایم و حتی زمانیکه تیم پول ندارد باید در این تیم بمانیم ضمن اینکه مطمئنم این ذوب‌آهن نتیجه می‌گیرد.
حسینی در مورد حضور رسول کربکندی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: انتخاب کربکندی انتخاب خوبی بود و به نظر من بهترین انتخاب مسئولان باشگاه بود و مطمئن باشید با انتخاب او شرایط تیم خیلی خوب می‌شود.

دیدگاه‌ها