کد خبر : 976132 | 26 خرداد 1391 ساعت 14:07 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام درباره فعالیت یک بازیکن

مدرک کارگزاری عیسی ترائوره جعلی است؟

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال برق شیراز مدعی است کارگزار رسمی فیفاست اما برخی از جعلی بودن مدرک این بازیکن اهل مالی می‌گویند.

مدرک کارگزاری عیسی ترائوره جعلی است؟
  عیسی ترائوره فصل گذشته به عنوان بازیکن با تیم برق شیراز قرارداد امضا کرد. این در حالی است که ترائوره مدعی است سال گذشته در امتحانات مربوط به ایجنتی فیفا شرکت کرده و قبول شده و مدرک کارگزاری رسمی از فیفا دریافت کرده است.
با این حال برخی مدعی هستند مدرک ترائوره جعلی است و او با مدرک یک کارگزار دیگر فیفا که همنام اوست، در ایران مشغول نقل و انتقال بازیکن است.
امید جمالی سرپرست کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد این ادعا به خبرگزاری فارس گفت: یک نامه بدون سربرگ از فردی که در ایتالیا زندگی می‌کند، دریافت کرده‌ایم. در این نامه اعلام شده عیسی ترائوره واقعی اوست و فردی که در ایران فعالیت می‌کند، مدرک کارگزاری فیفا ندارد. این نامه هیچ سربرگی ندارد و نمی‌توانیم به آن به طور قطعی استناد کنیم.
کسرایی مسئول روابط بین‌الملل سازمان لیگ نیز در مورد ادعای جعلی بودن مدرک عیسی ترائوره به خبرگزاری فارس گفت: آنچه مسلم است اینکه فردی که می‌خواهد در امتحانات کارگزاری فیفا شرکت کند، نباید با هیچ باشگاهی قرارداد داشته باشد و باید فردی کاملا مستقل باشد. این در حالی است که ترائوره فصل گذشته بازیکن برق شیراز بود ولی او ادعا می‌کند سال گذشته مدرک کارگزاری خود را دریافت کرده است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر فردی در ایتالیا می‌گوید عیسی ترائوره واقعی که کارگزار فیفا است، اوست و نه آن فردی که در ایران حضور دارد. در لیست فیفا هم فقط نام یک کارگزار رسمی به نام عیسی ترائوره وجود دارد که اهل مالی است اما اطلاعات تکمیلی دیگر مانند اینکه نام پدر و یا تاریخ تولد وجود ندارد و فقط یک شماره تلفن موجود است که ما با این شماره تماس می‌گیریم تا بدانیم آیا این شماره متعلق به همان فردی است که در ایتالیا زندگی می‌کند یا نه. با ابن حال بعید می‌دانیم مدرک کارگزاری عیسی ترائوره‌ای که در ایران است، درست باشد.

دیدگاه‌ها