کد خبر : 976275 | 27 خرداد 1391 ساعت 17:07 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار باشگاه فولاد خوزستان

عامر شفیع، دروازه بان تیم ملی اردن برای حضور در باشگاه فولاد خوزستان در انتظار توافق مالی باشگاه الوحدات با مدیران این باشگاه ایرانی است.

اخبار باشگاه فولاد خوزستان

 چندی پیش باشگاه فولاد خوزستان مذاکره با عامر شفیع، دروازه بان تیم ملی فوتبال اردن را آغاز کرد. این گلر یکسال دیگر با باشگاه الوحدات اردن قرارداد دارد و به همین خاطر مدیران این باشگاه ابتدا توافق کردند که شفیع در ازای دریافت مبلغ 250 هزار دلار به فولاد خوزستان برود.

 با این وجود بعد از گذشت چند روز مدیران باشگاه الوحدات در تصمیمی تازه مبلغ مورد نظر خود برای صدور رضایتنامه این بازیکن را 350 هزار دلار عنوان کردند که رقم آن 100 هزار دلار بیش از مبلغ توافق شده قبلی است. به همین خاطر روند انتقال عامر شفیع به فولاد به تعویق افتاده است و مذاکرات دو باشگاه همچنان برای حضور این دروازه بان 29 ساله در جمع سرخپوشان خوزستان ادامه دارد.گفتنی است باشگاه مس کرمان نیز با قراردادی به ارزش 200 هزار دلار خواهان جذب عامر شفیع شده بود که این پیشنهاد با مخالفت مسئولان باشگاه الوحدات اردن مواجه شد.

 همچنین بازیکنان برزیلی جدید فولاد خوزستان امروز تست پزشکی دادند. این دو بازیکن دوشنبه شب و همراه دیگر اعضای تیم فولاد که در اردوی کردان کرج به سر می‌برند به اهواز می‌آیند تا تمرینات‌شان را با این تیم شروع کنند.

 از سوی دیگر، تکلیف رضا نوروزی، مهاجم تیم فولاد هم که به تازگی عمل جراحی کرده است هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد باشگاه فولاد در صورتی با این بازیکن قرارداد امضا می‌کند که مدت زمان این قرارداد طولانی و چند ساله باشد.
 

دیدگاه‌ها