کد خبر : 976391 | 28 خرداد 1391 ساعت 14:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری تبریز امسال در فوتسال مدعی خواهد بود

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با تاکید بر انتخاب هیئت مدیره‌ای قوی برای تیم این تیم،‌ گفت: تیم دبیری تبریز امسال در فوتسال مدعی خواهد بود.

دبیری تبریز امسال در فوتسال مدعی خواهد بود

افشین دبیری اظهار کرد: امسال به تیم فوتسال دبیری نگاه ویژه‌ای داشته و تیم مطرحی را برای مسابقات لیگ برتر مهیا خواهیم کرد.
وی افزود: حضور باشگاه دبیری در مسابقات کشوری برای نخستین بار با تیم فوتسال این مجموعه همراه بوده و فوتسال دبیری نخستین نماینده آذربایجان در مسابقات کشوری بود.
مدیرعامل باشگاه فوتسال دبیری، مهدی غیاثی را از مربیان خوب و کارنامه‌دار فوتسال ایران دانست و تاکید کرد: انتخاب وی به عنوان مربی تیم، موید اهداف باشگاه برای تشکیل تیمی مدعی در لیگ برتر فوتسال کشور است.
مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در ادامه آرش جابری را به عنوان سرپرست جدید تیم فوتسال دبیری تبریز معرفی کرده و افزود: جابری از افراد خوشنام فوتبال تبریز بوده و حضور وی در فوتسال دبیری می‌تواند در مهیا شدن تیمی قدرتمند کمک شایانی کند.
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز از انتخاب هیئت مدیره جدید این باشگاه خبر داد.
دبیری گفت: نقش یک هیئت مدیره قوی در موفقیت‌های تیمی غیرقابل کتمان است، از این رو با انتخاب هیئت مدیره جدید فوتسال دبیری شانس موفقیت این تیم را تقویت کردیم.
به گفته وی، اعضای هیئت مدیره باشگاه فوتسال دبیری عبارت از شهرام دبیری، افشین دبیری، فرزین دبیری، رحیم علمی، ایوب بایرامی، نوروز اولیایی، مهدی غیاثی و آرش جابری بوده که احکام آنها از سوی رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری صادر شده است.

دیدگاه‌ها