کد خبر : 977295 | 05 تیر 1391 ساعت 22:45 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مس دروازه بان اروگوئه‌ای گرفت

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان گفت: «متاسفانه رحمتی نتوانست مشکل خانوادگی خود را برطرف کند و به ما اعلام کرد که نمی‌تواند فصل آینده در تیم مس کرمان حضور پیدا کند.»

مس دروازه بان اروگوئه‌ای گرفت
  عبدالرضا داوری ضمن اعلام توافق نهایی برای حضور یک دروازه‌بان اروگوئه ای در تیم مس کرمان از بسته شدن پرونده حضور رحمتی در این تیم خبر داد.
رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در خصوص آخرین وضعیت مذاکره این باشگاه با مهدی رحمتی و همچنین حضور جانشین او در مس کرمان گفت: «از نظر ما پرونده حضور مهدی رحمتی در تیم مس کرمان بسته شده است. صحبت هایی که در برخی از رسانه‌ها در خصوص مباحث مالی بین باشگاه مس کرمان و این دروازه بان و پیشنهاد 1.5 میلیارد تومانی به این دروازه بان مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد. ما طی دو هفته مذاکراتی را با رحمتی داشتیم، که او به ما گفته بود، برای حضور در کرمان مشکل خانوادگی دارد که باید آن را برطرف کند.»
وی تاکید کرد: «متاسفانه رحمتی نتوانست مشکل خانوادگی خود را برطرف کند و به ما اعلام کرد که نمی‌تواند فصل آینده در تیم مس کرمان حضور پیدا کند، بنابراین پرونده حضور وی در تیم مس کرمان بسته شده است. به موازات مذاکره با رحمتی طبق نظر ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم، حدود 20 گزینه خارجی را برای حضور در درون دروازه تیم مس کرمان در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت در مورد یکی از این گزینه‌ها به جمع بندی نهایی رسیدیم.»
او در همین خصوص افزود: «این دروازه بان اهل کشور اروگوئه بوده و در درون دروازه تیمی حضور داشته که در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ کشور اروگوئه شده و سابقه بازی ملی نیز دارد. ما با او به توافقات نهایی رسیدیم و طی دو روز آینده وی برای حضور در تست پزشکی و امضای قرارداد به ایران خواهد آمد.»

دیدگاه‌ها