کد خبر : 977851 | 10 تیر 1391 ساعت 23:36 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: با ویسی سهمیه آسیا می‌گیریم

کاپیتان پیکان گفت: نیکبخت عصبی شده و حرفهایی علیه پیکان و ویسی زده و نظر او برای خودش مهم است نه ما.

طهماسبی: با ویسی سهمیه آسیا می‌گیریم
  محمدرضا طهماسبی در گفت و گو با خبرگزاری پانا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات تیم ما خیلی خوب برگزار می شود و جزو معدود تیم هایی بودیم که از هجدهم خرداد استارت زدیم. تیم ما در این مدت بدنسازی بسیار خوبی داشته و فقط مانده کارهای تاکتیکی و فنی که در این فرصت باقی مانده تا شروع لیگ می توانیم آن را انجام دهیم.
وی افزود: ویسی مربی خیلی خوبی است. هم خودش از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و هم کادر فنی اش. آنها به بچه ها نزدیکند و خیلی خوب با آنها تا می کنند. ویسی کاری که در صبا کرد را در پیکان نیز انجام داده و تیم را طوری بسته که تلفیقی از جوانها و باتجربه ها باشد. فکر می کنم با این شرایط امسال تیم خوبی داریم. قبلا تعریف ویسی را شنیده بودم ولی الان دارم می بینم که تمریناتش به روز است. من که دارم از این تمریناتش لذت می برم و فکر می کنم بقیه بچه ها هم مثل من فکر می کنند.
کاپیتان پیکان تصریح کرد: ویسی برای تیم ما طوری برنامه ریزی کرده که بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم. ما هم برای این هدف تلاش می کنیم و قطعا با زحمت و یکدلی می شود به هرچه که می خواهی رسید. ما یک تیم خوب داریم و از هرلحاظ هم می شود روی تیم ما حساب کرد. بازیکنان دوستی خوبی با هم دارند و فکر می کنم یکدست بودن هرتیمی می تواند باعث موفقیت آن شود.
طهماسبی در خصوص اظهارات نیکبخت واحدی مبنی بر این که پیکان با ویسی سقوط می کند، گفت: هرکس یک نظری دارد. نظر نیکبخت برای خودش مهم است نه ما. او روی عصبانیت این حرف را زده. بالاخره نیکبخت برای این تیم زحمت کشیده و طلب هم دارد. او چون فصل گذشته سال خوبی با پیکان داشت و موفق بود، برنامه ریزی کرده بود در این تیم بماند. حالا که این اتفاق نیفتاده عصبی شده و حرفی زده. ما داریم کار می کنیم و هدف ما کسب سهمیه است. بالاخره خواست خدا بود که به لیگ برتر صعود کردیم و حالا هم هرچه خدا بخواهد برای پیکان در لیگ برتر اتفاق می افتد.
وی با اشاره به حذف جام حذفی تاکید کرد: جام حذفی اگر برگزار می شد خیلی بهتر بود و همه تیم ها انگیزه پیدا می کردند حتی تیم های لیگ یکی. ما که سال قبل در لیگ دسته اول بودیم خیلی انگیزه داشتیم تا خود را در این جام نشان دهیم چون بالاخره دیده می شدیم. فدراسیون با برنامه ریزی خوب می توانست این جام را هم برگزار کند. بالاخره سال قبل در لیگ یک خیلی برنامه ریزی خوبی شده بود با این حال اگر بهانه آنها تیم ملی است خوب باید به آنها هم فرصت برگزاری اردو داد.
کاپیتان پیکان در پایان گفت: از همه بازیکنان و به خصوص کاظمی تشکر می کنم که با تلاش زیاد و وقتی که برای تیم پیکان گذاشت، به لیگ برتر صعود کردیم. من برای همه آروزی موفقیت می کنم و امیدوارم ما امسال زحمات سال گذشته آنها را در لیگ برتر بگیریم.

دیدگاه‌ها