کد خبر : 978825 | 20 تیر 1391 ساعت 15:28 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

راجرز:

کارول می تواند به صورت قرضی از لیورپول برود

مربی لیورپول در صحبتهایی اعلام کرد که اندی کارول می تواند با قراردادی قرضی به تیمی دیگر منتقل شود .

کارول می تواند به صورت قرضی از لیورپول برود
برندان راجرز، مربی لیورپول در صحبتهایی اعلام کرد که اندی کارول می تواند با قراردادی قرضی آنفیلد را ترک کند .
مربی سابق سوانسی در صحبتهایی اعلام کرد که در اردوی پیش فصل تیمش به آنالیز شرایط اندی کارول که چندی پیش با قرارداد 35 میلیون پوندی به لیوورپول پیوسته می پردازد و بعد از آن درمورد این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد.
اندی کارول بعد از حضور دراردوی تیم ملی انگلیس در رقابتهای یورو2012، اکنون در تعطیلات تابستانی است و یکی از آن دسته بازیکنانی است که برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول، باید نظر مثبت راجرز را به خود جلب کند.
مربی باتجربه لیورپول در پاسخ به سوالی درمورد آینده کارول گفت:« این چیزی است که باید درموردش بیشتر بررسی کنم. راستش را بخواهید نیاز به زمان بیشتری دارم. آیا این مهمترین نکته در تیم ماست؟ گاهی وقتها یک بازیکن به صورت قرضی به تیمهای دیگر می رود.در کل می گویم و منظورم به اندی نیست. این می تواند در آینده ای طولانی مدت به نفع تیم باشد.این باعث افزایش تجربه بازیکن خواهد شدو در نتیجه بازیکن بهتری به تیم بازخواهد گشت؛ بازیکنی با اعتماد به نفس بیشتر. به ویژه برای بازیکنی که در اکثر فصل روی نیمکت ذخیره ها می نشسته. او بازیکن خوبی است. اندی چه اینجا باشد و چه نه، همیشه زیر ذره بین خواهد بود.»
راجرز دراین باره گفت:« من با او در زمان تعطیلاتش صحبت کرده ام. او بازیکن جوان خیلی خوبی است ولی نظری ندارم. امسال اوضاع اندکی متفاوت است چون به تازگی رقابتهای اروپایی به پایان رسیده.»
راجرز ادامه داد:« زمان آینده او را مشخص خواهد کرد و تمام بازیکنان خواهند دانست که آیا دربرنامه های من جایی دارند یا نه . دقیقا مثل هربازیکنی، سبک ها و سیستم های مختلفی هست که به بازیکنان کمک می کند که رشد کنند.او با سایر بازیکنان تیم ما تفاوت چندانی ندارد. باید ببینم که اوضاع چطور خواهد شد تا تصمیم نهایی را بگیریم.»

دیدگاه‌ها