کد خبر : 979002 | 22 تیر 1391 ساعت 11:01 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

فسخ قرارداد ستاره سابق ژرمن‌ها با فدراسیون فوتبال آلمان

فرویند دستیار اول ویاس‌بواس در تاتنهام شد

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال آلمان دستیار اول سرمربی پرتغالی جدید تیم تاتنهام هاتسپرز انگلیس شد.

فرویند دستیار اول ویاس‌بواس در تاتنهام شد
به نقل از روزنامه فرانکفورترروندشاو، «اشتفن فرویند» 42 ساله روز گذشته به همکاری با فدراسیون فوتبال آلمان به عنوان سرمربی تیم زیر 16 ساله‌ها خاتمه داد و مسئولیت دستیاری آندره ویاس بواس در تاتنهام هاتسپرز انگلیس را پذیرفت.
وی که عضو تیم ملی آلمان در جام ملت‌های 1996 انگلیس بود و همراه با آن به مقام قهرمانی رسید، در سال‌های 1999 تا 2003 موفق شد 120 بازی به عنوان لژیونر کشورش نزد سفید پوشان شهر لندن انجام دهد.‌
بر اساس اعلام DFB (فدراسیون فوتبال آلمان) قرارداد وی با این سازمان که از تاریخ 13 جولای 2009 به عنوان مسئول تیم زیر 16 ساله‌ها آغاز شده بود، به خواست وی فسخ شد.
در همین ارتباط هلموت زاندروک، دبیر این فدراسیون اظهار داشت: فرویند در سال‌های گذشته عملکرد موفقیت آمیزی داشت و توانست به عنوان یک مربی جوان رشد کند. می‌توانیم درک کنیم که پس از سه سال فعالیت به عنوان سرمربی تیم زیر 16 ساله‌ها او به چالش جدیدی برای رشد هر چه بیشتر نیاز داشت. از این رو برای وی آرزوی موفقیت در کارش را داریم.
ستاره سابق ژرمن ها پیش از آنکه مربی تیم زیر 16 ساله‌ها شود، هدایت تیم ملی زیر 17 ساله‌های آلمان را برعهده داشت و همراه با آن در سال 2011 در صربستان ، به مقام دوم اروپا رسید. در همان سال تیم تحت رهبری او به مقام سوم جهان در مکزیک نائل شد.
وی در حالی راهی انگلیس شد و به کادر فنی ویاس بواس پیوست که تا 31 جولای سال 2013 قرارداد همکاری با فدراسیون ژرمن‌ها داشت.
قرار است در لندن، وی به عنوان دستیار اول همکاری کند. خوزه ماریو روچا، دانیل سوسا، لوئیس مارتینز و تونی پارکس دیگر دستیاران سرمربی فصل قبل چلسی هستند.

دیدگاه‌ها