کد خبر : 979452 | 26 تیر 1391 ساعت 10:49 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایان رایت:

رابین فن پرسی حق دارد از آرسنال برود

رابین فن پرسی این روزها با بازگشت به تمرینات آرسنال روزهای دشواری را سپری می‌کند.

رابین فن پرسی حق دارد از آرسنال برود

   مهاجم ملی پوش فوتبال هلند که از تعطیلات به لندن بازگشته در حالی هم‌تیمی‌های خود را ملاقات می‌کند که پیش از این گفته حاضر نیست قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

"ایان رایت" در مقاله‌ای که به قلم وی در روزنامه سان به چاپ رسیده، در این خصوص می‌نویسد: "من اطمینان دارم که بچه‌های آرسنالی از او می خواهند که در تیم لندنی به حضور خود ادامه دهد. فن پرسی از شیوه آرسنال انتقاد کرده و می‌خواهد جام ببرد.

واقعا امیدوارم که آرسنال و فن پرسی بتوانند مشکلات‌شان را حل کنند و او بماند. اما بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. دست کم فن‌پرسی از آن دست بازیکنان غیرحرفه‌ای نیست و با تیم مشکل پیدا می‌کند.

باید به تصمیم فن پرسی احترام گذاشت و گفت نمی‌توان این بازیکن را برای پیوستن به تیمی که جام می‌برد سرزنش کرد.

آرسنال در چند سال گذشته هر سال یک بازیکن درجه یک خود را از دست داده است. آنها به همین دلیل هیچ جامی نمی‌توانند ببرند.

در فصول گذشته، منچستریونایتد و چلسی تیم‌های موفقی در فصل نقل و انتقالات بوده‌اند و بازیکنان دوست داشتند به این تیم‌ها بپیوندند. حالا این وضع در خصوص منچسترسیتی صدق می‌کند. 

 بعضی از مردم فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها فقط به دنبال پول هستند اما این درست نیست. سیتی ممکن است پول گزافی بپردازد اما آنچه باعث جذابیت این تیم می‌شود، قهرمانی است. فکر می کنم "آرسن ونگر" به این وضعیت با دیده ناامیدی می‌نگرد اما نه عصبانی است و نه از دیدن این چیزها غافلگیر می‌شود.

مردم می‌گویند بازیکنانی که زیاد مصدوم می‌شوند باید به باشگاه‌هایی که پای آنها ایستاده‌اند، بچسبند اما بازی جایی برای بروز احساسات نیست. تنها افراد باوفا در فوتبال، هواداران هستند.

آرسنال نیاز دارد تا در خصوص از دست دادن بازیکنان درجه یک خود توضیح بدهد. من سیاست تجاری آنها را در خصوص پول خرج نکردن برای آنچه که خود تولید نکرده اند را تحسین می‌کنم اما باشگاه با این شرایط عقب می‌ماند.

بحث جدایی فن پرسی به کنار، آنها اکنون با مسئله ای به نام تئو والکات مواجهند. این بازیکن هم مانند فن پرسی یک سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده است.

برای ونگر پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی چندان زود نیست".
 

دیدگاه‌ها