کد خبر : 979477 | 26 تیر 1391 ساعت 13:28 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایوانکوویچ: پیشنهاد تیم ملی کرواسی را نپذیرفتم

' برانکو ایوانکوویچ ' مربی سابق تیم فوتبال ایران گفت: برغم پیشنهاد فدراسیون فوتبال کرواسی برای هدایت تیم فوتبال این کشور، سرمربی تیم الوحده امارات شدم.

      به نقل از روزنامه ''دار الخلیج '' امارت عربی متحده ، ''برانکو ایوانکوویچ '' در کنفرانس خبری اظهارداشت: پیشنهاد های دیگری نیز از کشورهای قطر، عربستان سعودی و امارات داشتم اما مربیگری الوحده را قبول کردم.

وی افزود: هدف من این است تا الوحده به جایگاه خوبی دست یابد زیرا این تیم در سال های اخیر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

برانکو درباره شناخت خود از تیم الوحده امارات عربی متحده نیز گفت: بازیهای این تیم را از طریق شبکه ورزشی ابوظبی زیر نظر داشتم و به اعتقاد من این تیم برای تقویت خود در خط میانی به بازیکن خوب خارجی نیاز دارد.

وی همچنین برگزاری اردوی آماده سازی در آلمان و انجام پنج دیدار تدارکاتی در این اردو را از جمله برنامه های خود برای تیم الوحده بیان کرد.

برانکو درباره برکناری ''مارادونا '' نیز به خبرنگاران اماراتی گفت: مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و در زمان حضور وی در تیم الوصل به عنوان مربی، اخبار این تیم مورد توجه رسانه های گروهی جهان قرار گرفت اما دلیل برکناری او را نمی دانم.

برانکو ایوانکوویچ متولد 28 فوریه 1954 در یوگسلاوی است که مربیگری را در سال 1991 با تیم وارتیکس کرواسی آغاز کرد.

وی در سال 1997 تا به عنوان کمک مربی در تیم ملی کرواسی فعالیت کرد سپس به تیم هانوفر آلمان نقل مکان کرد و تا سال 2001 با این تیم بود.

این مربی کروات در سال 2003 تا 2006 هدایت تیم بزرگسالان ایران را برعهده گرفت.

برانکو از سال 2006 تا 2008 هدایت تیم فوتبال کرواسی را برعهده داشت و با این تیم در رتبه بندی فیفا به جمع پنج تیم برتر جهان پیوست.

وی که سابقه مربیگری در تیم ''شاندونگ لونینگ'' چین را نیز دارد، فصل گذشته هدایت تیم الاتفاق عربستان سعودی را برعهده داشت.

 

دیدگاه‌ها