کد خبر : 979731 | 28 تیر 1391 ساعت 13:14 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

منهاجی: دوست داریم استادیوم پر شود

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: فرق ما با استقلال در این است که مهره‌های این تیم را می‌شناسیم.

منهاجی: دوست داریم استادیوم پر شود

      آرتا منهاجی درباره وضعیت تیم آلومینیوم عنوان کرد: ما تمرینات خود را دیر شروع کردیم اما تمرینات فشرده ای را انجام دادیم و طوری برنامه ریزی کردیم که از زمان نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان ما برای اولین بار است که در لیگ برتر حضور پیدا می کنند با این حال برای بازی با استقلال انگیزه های زیادی دارند و البته بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده اند بار تیم را بالا برده اند.

مربی تیم آلومینیوم تصریح کرد: ما دوران آماده سازی خود را بدون مصدوم سپری کردیم. بازیکنان خارجی تازه به تیم ملحق شده اند و شاید در بازی با استقلال نباشند.

منهاجی در ارتباط با بازی استقلال و شرایط این تیم عنوان کرد: خوشحالیم که به گفته خود مسئولان این تیم با قوی ترین استقلال روبرو می شویم و دوست داریم که استادیوم هم پر شود. فرق ما با استقلال در این است که از مهره های این تیم شناخت نسبی داریم اما تیم آلومینیوم برای استقلال ناشناخته و مجهول است.

وی در خصوص نبود اکبر میثاقیان روی نیمکت به دلیل محرومیت گفت: حضور میثاقیان روی نیمکت برای ما امتیاز است اما من مطمئن هستم که میثاقیان تیم را طوری برنامه ریزی می کند که بازیکنان نبود او روی نیمکت را احساس نکنند و ما هم هر تصمیمی که بخواهیم بگیریم با او هماهنگ می کنیم.

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم روز جمعه ساعت 22 برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها