کد خبر : 979797 | 29 تیر 1391 ساعت 09:37 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت:

صبا‌و پیکان با‌شناخت از‌یکدیگر قوی بازی‌می‌کنند

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: دیدار تیم‌های پیکان و صبای قم حساس است، اما مربیان هر دو تیم شناخت کاملی از یکدیگر دارند و این مهم بازی را جذاب خواهد کرد.

صبا‌و پیکان با‌شناخت از‌یکدیگر قوی بازی‌می‌کنند
مجید بصیرت در آستانه بازی صبای قم و پیکان تهران در لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران تصریح کرد: به نظر من همیشه بازی‌های اول لیگ برای تمام تیم‌ها حساس و البته سخت است زیرا تیم‌ها از یکدیگر شناخت کمتری دارند.
وی با اشاره به دلیل غیبت عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مصاف صبا و پیکان، تصریح کرد: دلیل غیبت عبدالله ویسی این است که وی برای رفع مشکل بازی یکی دو بازیکن جدید تیم راهی فدراسیون فوتبال شده بود و به همین دلیل دیر به قم رسید.
مربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: ما و صبا شناخت نزدیکی از همدیگر داریم زیرا به صورت کاملا تصادفی دو اردوی داخلی و خارج از کشور صبای قم و پیکان تهران در فاصله نزدیک به هم برگزار شد و هم ما تمرینات صبا را دیده‌ایم و هم صبایی‌ها این کار را در خصوص تیم پیکان انجام داده‌اند.
وی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما بازی صبای قم و پیکان تهران در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ممکن است که با حاشیه‌ای همراه باشد، تصریح کرد: قطعا بازی روال عادی خواهد داشت و دور از حاشیه و حساسیت خواهد بود.
بصیرت که بازیکنان شاخص و با سابقه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان محسوب می‌شود، ادامه داد: هر دو تیم در این دیدار می‌خواهند برنده باشند و هم عبدالله ویسی تیم صبا را که فصل قبل در آن کار کرده به خوی می‌شناسد و هم صبایی‌ها نسبت به ما شناخت کامل دارند.
تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در نخستین دیدار خود از هفته اول رقابت‌های دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 20 و 45 دقیقه امشب در دیداری حساس در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در آغازین هفته لیگ دوازدهم را محسن ترکی قضاوت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها