کد خبر : 979807 | 29 تیر 1391 ساعت 11:08 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

بر اساس جدول پخش شبکه سه

پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس

سایت رسمی شبکه سه سیما از پخش مسابقات فوتبال لیگ برتر خبر می‌دهد. همچنین این مسابقات در جدول پخش شبکه سه سیما هم قرار دارد.

در حالي که فدراسیون فوتبال درنامه‌ای به امضای نایب ريیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرده است که تا اطلاع ثانوی ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ممنوع است، اما سايت رسمي شبکه سه از پخش زنده اين مسابقات خبر مي‌دهد.
بر اساس آنچه بر روي سايت شبکه سه سيما ديده مي‌شود، برنامه فوتبال برتر ـ کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما ـ مسابقه نفت آبادان و پیروزی را پنجشنبه 29 تیر ماه ساعت 20 و 45 دقيقه پخش مي کند.
همچنين اين برنامه از جريان مسابقات لیگ برتر، ديدار استقلال و آلومینیم هرمزگان را جمعه ـ 30 تیر ماه ـ ساعت 20 و 45 دقيقه به روي آنتن خواهد برد.
پخش مستقيم مسابقات فوتبال ليگ برتر خليج فارس همچنين در کنداکتور شبکه سه نيز گنجانده شده است.
بحث‌ پخش نشدن مسابقات ليگ برتر از تلويزيون، در فاصله‌ي چند هفته مانده به برگزاري اين مسابقات مطرح شد که بيش از همه مخاطب علاقمند به فوتبال را نگران مي‌کند.
در اين روزهاي بار ديگر اختلاف بين تلويزيون و سازمان ليگ برتر درخصوص خريد حق پخش بازي‌ها به رسانه‌ها سرايت کرد که به نگراني‌ ببينندگان در خصوص پخش نشدن اين مسابقات دامن زد.
اختلاف بين سازمان ليگ و رسانه‌ي ملي در حالي اين روزها جدي‌تر شده که راه‌اندازي رسمي شبکه ورزش و سراسري شدن اين شبکه ـ تفاهم بيشتري بين اين دو سازمان را براي داشتن يک شبکه‌ي ورزش معتدل و همه‌جانبه طلب مي‌کند. تفاهمي که در نهايت به ارتقاي ورزش کشور و آرامش و رضايتمندي مخاطب علاقمند به ورزش مي‌انجامد.

دیدگاه‌ها