کد خبر : 980458 | 03 مرداد 1391 ساعت 18:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بن‌همام: من همچنان رئیس AFC هستم

رییس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که خواستار برگزاری مجدد انتخابات فیفا نیست، اما توطئه‌کنندگان علیه خود را به دادگاه خواهد کشاند.

بن‌همام: من همچنان رئیس AFC هستم
محمدبن‌همام چند روز پيش از سوي دادگاه عالي ورزش تبرئه شد و محروميت مادام‌العمر او لغو شد.
بن‌همام در گفت‌وگويي که با روزنامه الوطن عربستان انجام داد، اعلام کرد افرادي را که عليه او توطئه کردند به دادگاه خواهد کشاند.
رييس سابق کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: آنچه که عليه من انجام دادند نوعي اعدام بود و بر پايه هيچ‌گونه دليل و برهاني نبود. تصميم فيفا کاملا واضح بود و همه از اهداف آن آگاه بودند. آنها مي‌خواستند با توطئه و دسيسه خود مرا براي هميشه از فعاليت ورزشي محروم کنند. خوشبختانه CAS به نفع من راي داد و همه برنامه‌هاي آنها نقش برآب شد.
وي افزود: با وجود تمام ياوه‌گويي‌ها، من همچنان رييس کنفدراسيون فوتبال آسيا هستم و به زودي به پست خود برمي‌گردم و به دور از هرگونه منافع شخصي به خدمت مي‌پردازم.
بن‌همام درباره اقدام براي لغو انتخابات فيفا که سال گذشته بدون حضور او برگزار شد، گفت: راهکارهاي قانوني پيش‌روي من است که در آينده به آنها تمسک خواهم جست. حق خود را از کساني که عليه من توطئه کردند پس خواهم گرفت،‌ اما در پي برگزاري انتخابات مجدد نيستم.
شيخ قطري درباره اين سوال که آيا از حمايت خود از بلاتر در دو دوره گذشته انتخابات فيفا پشيمان نيست، گفت: از موضع‌گيري قبلي خود پشيمان نيستم. انسان بايد از اشتباهات خود درس بگيرد خوشبختانه دوست و دشمنم را شناختم و الان شناخت کاملي نسبت به همه دارم.

دیدگاه‌ها