کد خبر : 980796 | 06 مرداد 1391 ساعت 11:44 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

فروتن:

هدفی جز حفظ مس رفسنجان در لیگ یک ندارم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با توجه به بودجه و جدایی بازیکنان فصل گذشته، تنها به حفظ تیم در لیگ دسته اول فکر می‌کنیم.

هدفی جز حفظ مس رفسنجان در لیگ یک ندارم

 بهمن فروتن با اشاره به تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: حدود 5 هفته است که تمرینات تیم مس رفسنجان روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر با 32 بازیکن آغاز شده و بازیکنان نیز با جان و دل کار می‌کنند.

 وی با بیان اینکه باید بیشتر از سایر تیم‌ها به تمرین بپردازیم، ادامه داد: مس رفسنجان فصل گذشته در رتبه دوازدهم قرار گرفت و با توجه به اینکه بازیکنان فصل گذشته از تیم جدا شده‌اند با عده‌ای بازیکن بومی تمرینات را آغاز کردیم.

 سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تنها هدف ما این است که تیم را در لیگ دسته اول حفظ کنیم و به فکر صعود به رده‌های بالای جدول فکر هم نمی‌کنیم.برای بقای تیم مس رفسنجان در لیگ دسته اول باید زحمات زیادی بکشیم و بازیکنان هم این را به خوبی می‌دانند.

 فروتن بازی‌های تدارکاتی را در آماده‌سازی بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان مؤثر دانست و افزود: بازیکنان با بازی‌های تدارکاتی که انجام دادند، آماده‌تر از گذشته شده‌اند و امیدوارم جواب زحمات خود را در لیگ بگیریم.

 سرمربی مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا تمرینات شما پیش از افطار برگزار می‌شود عنوان کرد: با توجه به اینکه نور کافی در ورزشگاه محل تمرین نیست، مجبوریم صبح و بعداز ظهر تمرین کنیم و امکان تمرین پس از افطار برای ما وجود ندارد.

دیدگاه‌ها