کد خبر : 981394 | 09 مرداد 1391 ساعت 17:11 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: میائیچی از ناحیه قوزک پا مصدوم است

ستاره ژاپنی با توپچی ها به تور تابستانی رفت ولی مربی آرسنال اعلام کرده که این ستاره ژاپنی فعلا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند .

ونگر: میائیچی از ناحیه قوزک پا مصدوم است
ریو میائیچی، ستاره ژاپنی باشگاه آرسنال امیدوار است که روزهای مصدومیتش هرچه زودتر به سر بیاید تا بتواند کارش را با آرسنال آغاز کند. آرسن ونگر در صحبتهایی به این نکته اشاره کرده که این ستاره ژاپنی با مصدومیتی از ناحیه قوزک پا دست و پنجه نرم می کند.
این ستاره 19 ساله فصل گذشته به صورت قرضی در بولتون توپ زد و 14 دیدار برای این تیم برگزار کرد.او بعد از سپری کردن فصل گذشته به صورت قرضی در بولتون، به ارسنال بازگشته و امیدوار است تا بتواند جایی در ترکیب اصلی این تیم داشته باشد.
میائیچی نامش را در لیست تورتابستانی آرسنال می بیند. او تنها در نیمه اول دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل کیتچی در هنگ کنگ به میدان رفت. این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. در این بازی ستاره ژاپنی نمایش خارق العاده ای نداشت. او در بازی دوستانه قبلی تیمش مقابل منچسترسیتی که با شکست 0-2 این تیم مقابل آرسنال همراه بود ،غایب بود.
در پایان دیدار دوستانه یکشنبه و تساوی آرسنال و کیتچی ، ونگر از مصدومیت ستاره ژاپنی اش خبر دادو به خبرنگاران گفت:« میائیچی از ناحیه قوزک پا مصدوم شده و ما مطمئن نبودیم که آیا باید به او بازی بدهیم یا نه. ما نمی خواستیم تا او مقابل سیتی بازی کنیم. چون او از نظر فیزیکی 100 درصد آماده نبود. فکر می کنم که او هنوز در اوج آمادگی نیست. به نظر من او به دو یا سه هفته دیگر نیاز دارد تا به روزهای اوجش بازگردد.»

دیدگاه‌ها