کد خبر : 982146 | 14 مرداد 1391 ساعت 12:42 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

والی‌زاده:

کی‌روش چند بازیکن جدید لیگ را پسندیده است

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال از اعلام لیست بازیکنان دعوت شده برای اردوی مجارستان حداکثر تا پس‌فردا خبر داد و گفت: کی‌روش چند بازیکن جدید را در لیگ پسند کرده و شاید 2، 3 چهره خاص در لیست جدید او باشند.

 کی‌روش چند بازیکن جدید لیگ را پسندیده است
خسرو والي‌زاده با اعلام اين خبر به ايسنا، اسامي ملي‌پوشان براي حضور در اردوي مجارستان حداکثر تا دوشنبه شب (پس‌فردا) اعلام خواهد شد و بازيکنان پس از يک روز استراحت، بايد عصر چهارشنبه به اردو بيايند.
وي افزود: طبق برنامه احتمالا چهارشنبه پس از افطار بازيکنان تمرين سبکي را خواهند داشت و صبح پنج‌شنبه عازم مجارستان مي شوند. با توجه به اختلاف ساعتي که ايران با اروپا دارد، به احتمال فراوان در عصر همان روز تيم ملي در بوداپست، پايتخت مجارستان تمرين خواهد کرد.‌
والي‌زاده همچنين با بيان اينکه ديدار تدارکاتي تيم ملي برابر تونس در بوداپست نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تيم ملي در آخرين روز اردو يعني 25 مرداد ديدار تدارکاتي را با تيم تونس برگزار مي‌کند اما چون در همين روز تيم مجارستان هم برنامه مسابقه دوستانه دارد، طبق قانون فيفا نمي‌شود در روزهاي فيفادي، در يک شهر دو مسابقه برگزار کرد. بنابراين محل بازي تيم ملي تغيير مي‌کند اما هنوز مشخص نيست چه شهري خواهد بود.
مدير رسانه‌اي تيم ملي درباره حضور رضا قوچان‌نژاد در ليست جديد ملي‌پوشان، اظهار کرد: با توجه به اينکه ليست بازيکنان هنوز منتشر نشده، نمي‌توان با قاطعيت در اين باره يا حضور هر بازيکن ديگري در اين اردو صحبت کرد، اما شايد در ميان بازيکنان دعوت شده به اين اردو دو يا سه مورد خاص به چشم بخورد. چندين بازيکن جوان و جديد در اين سه هفته‌اي که از ليگ گذشته، توجه کي‌روش را جلب کرده‌اند که اگر مسايل مربوط به اخذ ويزاي شينگن آنها حل شود، مي‌توانند تيم ملي را در اردوي مجارستان همراهي کنند.
والي‌زاده همچنين گفت: با توجه به برگزاري اردوي شهريورماه تيم ملي در اردن، کي‌روش براي بررسي وضعيت زمين‌هاي تمريني کمپ آنها به اين کشور سفر کرده و احتمالا امشب يا فردا (يکشنبه) به تهران مي‌آيد تا ديدار پرسپوليس و صبا را در ورزشگاه آزادي از نزديک تماشا کند.

دیدگاه‌ها