کد خبر : 982779 | 17 مرداد 1391 ساعت 19:06 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدی:باخت عبدولی قابل پیش بینی بود

داوربین المللی پیشکسوت کشتی ایران گفت:باتوجه به انتخاب داور بلاروسی شکست سعید عبدولی از ابتدا برابر کشتی گیر فرانسوی قابل پیش بینی بود.

جدی:باخت عبدولی قابل پیش بینی بود
رحیم جدی گفت:ازعملکرد داور بلاروسی دیدارسعید عبدولی و کشتی گیر فرانسوی در مسابقات کشتی فرنگی بازیهای المپیک لندن بسیار متاسف شدم و به عنوان یک داور شرمنده هستم.
وی ادامه داد: عملکرد این داور که حتی در اروپا در رده اول قرار ندارد، بسیار ضعیف بود و او به هیچ عنوان در حد قضاوت در المپیک نبود.
دارنده سوت طلایی فیلا گفت: نداشتن یک نماینده قوی در هیات رییسه فیلا پیامدهای زیادی برای ما خواهد داشت که این یک نمونه از آن است.
وی بااشاره به نقش نایب رییس فرانسوی فیلا درشکست عبدولی مقابل حریف فرانسوی خود استیو گینو، تصریح کرد: داشتن نماینده قوی به نام میشل دوسن که نایب رییس اول فیلا ویکی از افرادبانفوذ کشتی جهان است موجب می شود تا داوری به سود نماینده فرانسه سوت بزند.این چنین سعید عبدولی شایسته از مدال طلا بازماند و اشک ریخت.
وی اظهارداشت: اطمینان داشته باشید با حضور دوسن، کشتی گیر فرانسوی مدال این وزن مسابقات کشتی فرنگی المپیک را خواهد برد. زمانی که داور بلاروسی که به هیچ عنوان در حد المپیک نیست برای حضور در این مسابقات انتخاب می شود نباید تعجب کرد زیرا او برای چنین مواقعی راهی المپیک شده است.
جدی خاطرنشان کرد: بار ها در المپیک قضاوت کرده ام و می دانم که قضاوت داور طبیعی نبود و به او از قبل دیکته کرده بودند که عبدولی باید بازنده این بازی باشد. ای کاش عبدولی به حرف های بنا گوش می کرد و نمی گذاشت کار به ناداوری بکشد.
پیشکسوت داوری ایران، گفت: متاسفم که برای امیررضا خادم جهت عضویت در هیات رییسه فیلا دو هفته رایزنی می کنند و یک قطری با برنامه ریزی دقیق و بلند مدت به هیات رییسه فدراسیون بین المللی راه پیدا می کند.
جدی در پایان، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون بین المللی کشتی علاقه ندارند کشتی گیران زیادی از یک کشور قهرمان شوندواین مساله نیز در شکست عبدولی نقش داشت.

دیدگاه‌ها