کد خبر : 982828 | 18 مرداد 1391 ساعت 00:35 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

قاسم رضایی: نشان دادیم از روس‌ها بهتریم

دارنده مدال طلای وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک گفت: خوشحالم با مدال طلای من تیم کشتی فرنگی عنوان قهرمانی المپیک را به خود اختصاص داد.

قاسم رضایی: نشان دادیم از روس‌ها بهتریم
قاسم رضایی پس از کسب مدال طلای وزن 96 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک لندن گفت:‌خوشحالم که با طلای من تیم ایران قهرمان المپیک شد و زحمات محمد بنا و کادر فنی را جواب دادم.
وی ادامه داد: در 2 سال پیش در خانه بودم اما بعد از المپیک پکن به این فکر بودم تا در لندن شایستگی‌هایم را نشان دهم. آرزو داشتم این جا باشم و خوشحالم که بهترین نتیجه را گرفتم.
رضایی تصریح کرد: از کشتی اول زیاد راضی نبودم اما هرچه جلوتر رفتم عملکرد بهتری داشتم. بهترین کشتی‌گیر وزن من فرنگی‌کار روس بود که دوست داشتم با او کشتی بگیریم که خوشبختانه در فینال موفق به شکست او شدم.
دارنده مدال طلای المپیک گفت: قاسم رضایی در فینال تنها بود و باید با کشتی‌گیر حریف و کادر داوری می‌جنگید. خوشحالم که توانستم سربلند از تشک مسابقه خارج شوم و بهانه دست داوران ندادم.
رضایی خاطرنشان کرد: با طلای من روسیه را که در دوره گذشت قهرمان المپیک شده بود به زیر کشیدیم و نشان دادیم ایران قدرت بیشتری دارد و از آنها بهتریم.

دیدگاه‌ها