کد خبر : 982971 | 19 مرداد 1391 ساعت 09:56 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

عبد ولی:کسی نبود به داد ما برسد

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه در مسابقات کشتی فرنگی بازیهای المپیک لندن کسی نبود،‌ به داد ما برسد، گفت: از ناداوری ها آنقدر ناراحت هستم که امیدوارم زنده بمانم.

عبد ولی:کسی نبود به داد ما برسد
عبد ولی که با ناداوری داور بلاروس در مقابل حریف فرانسوی بازنده شد و از دور مسابقات حذف گردید، گفت: ابتدا باید اعلام کنم، از اینکه کشتی فرنگی ایران در المپیک لندن درخشید بسیار خوشحالم و امیدوارم روند خوب آن ادامه یابد.
به گزارش ایرنا وی ادامه داد: امیدوارم محمد بنا معمار کشتی فرنگی ایران و مردی که از هیچ تلاشی برای موفقیت ما دریغ نکرد در تیم ملی بماند. زیرا او بدون تردید برترین مربی دنیا است.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در المپیک 2012 لندن، گفت: شرمنده مردم شدم که داوران نگذاشتند به مدال طلا که حق من بود، برسم.
وی با چشمانی اشک بار،تصریح کرد:چهار سال برای کسب مدال المپیک تلاش کردم اما به ناحق مانع من برای رسیدن به این موفقیت بزرگ شدند.
این کشتی گیر اظهار داشت: هیچ کسی در این مسابقات نبود تا به داد ما برسد اما تمام تیم ها افرادی را داشتند که در چنین شرایطی به آنها کمک کنند.
عبد ولی، خاطرنشان کرد: از مردم خوب کشورم تشکر می کنم که این چنین از من حمایت می کنند.آرزویم کسب مدال المپیک و حفظ آن در ویترین افتخاراتم بود.
وی زمانی که با ابراز همدردی خبرنگاران برای کسب مدال طلا در المپیک بعدی روبه رو شد، گفت: آنقدر ناراحت هستم که امیدوارم زنده بمانم و بتوانم آن روز را ببینم.

دیدگاه‌ها