کد خبر : 983015 | 19 مرداد 1391 ساعت 15:05 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بنا:تعارف نکردم می خواهم استراحت کنم

سرمربی پرافتخار تیم ملی کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه حرف های من تعارف نبود، گفت:درحال حاضر بسیار خسته هستم و می خواهم با استراحت به زندگی شخصی خودم برسم.


بنا:تعارف نکردم می خواهم استراحت کنم
محمد بنا پس ازبازگشت به ایران درجمع خبرنگاران درباره قهرمانی تیمش درالمپیک گفت:عملکرد کاروان کشتی فرنگی بسیار خوب بود و در حال حاضربهترین حس دنیا را دارم و انگار روی هوا هستم.
وی ادامه داد: 6 دلاور به همراه خود به المپیک برده بودیم و با این افتخار آفرینی باید بگویم دیگرهیچ آرزویی ندارم و به بزرگترین آرزو خود رسیدم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران وبهترین مربی جهان در خصوص جدایی اش از تیم ملی، گفت:حرف های من تعارف نبود و در حال حاضر تنها می خواهم استراحت کنم.
وی تصریح کرد: تمام زندگی خود را برای موفقیت کشتی فرنگی گذاشتم و در حال حاضر باید به زندگی شخصی خود برسم که در این مدت به هیچ عنوان وقت این کار را نداشتم.
وی اظهار داشت: در این موفقیت من نقشی نداشتم و این دلاور مردان کشتی فرنگی ما بودند که شبانه روز برای این افتخار آفرینی تلاش کردند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، خاطرنشان کرد: قبل از این مسابقات به هیچ عنوان استرس نداشتم زیرا اطمینان داشتم تیم ملی ما موفق خواهد شد.
بنا در خصوص ناداوری در دیدار سعید عبدولی و حریف فرانسوی، گفت: ما هیچ چیز را نمی توانستیم در آن زمان عوض کنیم زیرا داور بلاروسی تصمیم خود را گرفته بود.
وی در خصوص قرعه آسان یا سخت در المپیک، اظهار داشت: در این مسابقات قرعه آسان یا سخت به هیچ عنوان معنا نمی دهد زیرا بهترین های دنیا در این رقابت ها حضور دارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، افزود: برای من موفقیت ایران از هر چیزی مهم تر است و در این مسابقات نشان دادیم که کشتی گیران فرنگی ایران تا چه حد توانمند هستند.
وی در خصوص سالتو امید نوروزی پس از قهرمانی، گفت: وقتی برای در آغوش گرفتن او آمدم او از من این درخواست را کرد و به او اجازه دادم.

دیدگاه‌ها