کد خبر : 983308 | 21 مرداد 1391 ساعت 16:24 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: پسرم به توصیه های خادم توجه نکرد

مربی سرشناس کشتی آزاد کشورمان گفت: پسرم در فینال رقابت های 74 کیلو گرم کشتی آزاد 2012 لندن مقابل کشتی گیر آمریکایی به توصیه های 'رسول خادم' توجه نکرد و باخت.

گودرزی: پسرم به توصیه های خادم توجه نکرد
سعید گودرزی افزود: در دیدار فینال در حالی که ''جردن باروس'' آمریکایی روی برگشت ها بسیار سریع عمل می کرد، صادق دو بار اشتباه کرد و نتیجه را به این کشتی گیر واگذار کرد.
وی اظهار داشت: صادق نباید در سرشاخ شدن با این کشتی گیر سرشناس از وی فاصله می گرفت و این بهترین فرصت برای باروس در کسب امتیاز شد.
گودرزی بیان داشت: رسول خادم بارها در خصوص نقاط ضعف و قوت این کشتی گیر امریکایی در تمرین آماده سازی تیم ملی آموزش های لازم را به صادق داده بود اما وی نتوانست به درستی از شیوه مبارزه ای که خادم برای وی در دیدار فینال گوشزد کرده بود، استفاده کند.
وی خاطر نشان کرد: با این حال صادق نباید این کشتی گیر آمریکایی را گربه سیاه خود تلقی کند و می بایست در دیدارهای آینده با شیوه بهتری مقابل این کشتی گیر مبارزه کند.
''صادق گودرزی'' جمعه شب در دیدار نهایی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک لندن در دو تایم و با نتایج (صفر بر یک) و (صفر بر یک) مقابل باروس دارنده طلای 2011 جهان از آمریکا شکست خورد و به مدال نقره اکتفا کرد.

دیدگاه‌ها