کد خبر : 983556 | 23 مرداد 1391 ساعت 11:34 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی گیتی پسند:درعین ناباوری ضربه خوردیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه ما بازی را خوب شروع کردیم،گفت: درعین ناباوری ضربه خوردیم.

سرمربی گیتی پسند:درعین ناباوری ضربه خوردیم

   ''علیرضا افضل''شامگاه یکشنبه بعد از دیدار مقابل تیم فرش آرا مشهد اظهار داشت:در نیمه دوم توانستیم با استفاده از نقاط ضعف حریف به پیروزی برسیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ما سال گذشته نیز خوب کار کرد اما در برخی هفته ها دچار حاشیه شدیم و این موضوع مشکلاتی را برای ما بوجود آورد.

به گفته سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ،امسال تیم یک دست و خوبی داریم و تیمی که چهار بر صفر از حریف عقب است و در نهایت 6 بر 5 پیروز می شود از توانایی برخوردار است.

وی افزود: در این دیدار مهرداد جابری و شاپارا در اختیار نداشتیم و همین موضوع باعث شده بود تا محمد کشاورز فشار زیادی را تحمل کند و تیم ما ناخداگاه عقب نشینی کند.

افضل گفت: بازی گذشته فرش آرا مشهد را آنالیز کرده بودیم و در آن دیدار عمق دفاع این تیم باز بود اما در این دیدار بازی بسته ای را انجام دادند و همین عامل موجب شد تا کار ما سخت تر شود.

وی برای کاپیتانی تیم گیتی پسند نیز گفت: مطمئن باشید تا روزهای آخر فصل برای تیم ما حاشیه درست می کنند و این حاشیه ها تا آخر فصل با ماست و باید حواسمان را جمع کنیم تا دچار حاشیه نشویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تاکید کرد: اتحاد و همدلی خوبی میان بازیکنان وجود دارد و اختلاف برسر کاپیتانی تیم ما وجود ندارد و این چیزی است که حاشیه سازان بوجود آورده اند.

  گفتنی است، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مقابل تیم فرش آرا مشهد به برتری رسید و پیروزی های خود را ادامه داد.

در این دیدار که در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد، تیم گیتی پسند اصفهان 6 بر 5 مقابل حریف خود به برتری رسید.

 

دیدگاه‌ها