کد خبر : 984059 | 27 مرداد 1391 ساعت 20:43 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران:

تیم ملی تونس با نفرات اصلی با ایران بازی کرد

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی تونس با نفرات اصلی مقابل ایران به میدان رفت.

تیم ملی تونس با نفرات اصلی با ایران بازی کرد
 خسرو والی زاده در گفت وگو با سایت فدراسیون فوتبال افزود: برخی سایت های خبری مدعی شدند که تیم ملی تونس در این دیدار از نفرات اصلی خود استفاده نمی کند و لژیونرهای شاغل در لیگ های اروپایی را به دلیل تعطیلی باشگاه های اروپا و آماده نبودن به همراه ندارد و سایر بازیکنان سرشناس این تیم نیز به دلیل عملکرد ضعیف در مقدماتی جام ملت های آفریقا و انتخابی جام جهانی 2016 برزیل از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شده اند.
وی تاکید کرد: متاسفانه منبع این خبرها، اطلاعات دقیقی راجع به تیم تونس که به مجارستان آمده بود نداشتند و منابع داخلی نیز بدون تحقیق و پرس وجو درباره صحت و سقم آن، این خبرها را منتشر کرده اند. این در حالیست که به گفته سرمربی تونس این تیم با تمام نفرات اصلی، بجز دو بازیکن که در کویت و اوکراین بازی می کردند و مشکل دریافت ویزا داشتند به مجارستان آمد و برابر تیم ملی ایران قرار گرفت.
والی زاده گفت: منظور سرمربی تیم ملی تونس درباره آمادگی لژیونرهای شاغل این تیم در باشگاههای خارجی، آماده نبودن آنها بوده و نه عدم حضورشان بود، زیرا در ترکیب این تیم بازیکنانی از لیگ های گوناگون اروپایی از جمله مون پلیه فرانسه که در فصل اخیر قهرمان باشگاههای آن کشور بود، حضور داشتند. این مشکل برای بازیکنان لژیونر اروپایی ما هم وجود داشت زیرا بازیکنانی مانند حقیقی، نظری، قوچان نژاد و دژاگه که از باشگاههای اروپا آمده بودند، از آمادگی صد درصد برخوردار نبودند زیرا مسابقات باشگاهی در اروپا هنوز آغاز نشده و بازیکنان در زمان آماده سازی بسر می برند.
وی افزود: کادر فنی و سرمربی تیم ملی از تونسی ها برای اینکه با نفرات اصلی خود به مجارستان آمده و بازی خوبی برابر تیم کشورمان برگزار کردند، سپاسگزاری کردند.
تیم های ملی ایران و تونس چهارشنبه شب در مسابقه تدارکاتی به تساوی دو بر دو دست یافتند.

دیدگاه‌ها