کد خبر : 984925 | 04 شهریور 1391 ساعت 12:28 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی:

شاید‌ویسی قبل ازشروع فصل زیاد‌مرا نمی‌شناخت

قبلاً در بازی‌های پرسپولیس و استقلال که مقابل گهر و سایپا برگزار شد دو گل صد درصد سالم قبول نشد و این هم برای سومین بار بود که چنین اتفاقی افتاد .

شاید‌ویسی قبل ازشروع فصل زیاد‌مرا نمی‌شناخت
محمدرضا طهماسبی، کاپیتان پیکان در بازی با سپاهان یک ضربه ایستگاهی دیدنی زد ولی با این که توپ وارد دروازه شده بود اما کمک‌ داور اشتباه کرد و گل سالم پیکان را نپذیرفت.
طهماسبی در مورد این موضوع می‌گوید: «قبلاً در بازی‌های پرسپولیس و استقلال که مقابل گهر و سایپا برگزار شد دو گل صد درصد سالم قبول نشد و این هم برای سومین بار بود که چنین اتفاقی افتاد، به قول معروف تا سه نشه بازی نشه! ضربه من از خط رد شد و توپ نیم متر داخل گل بود که دروازه‌بان آن را برگشت داد. همه بچه‌ها گفتند که توپ گل شد ولی اعتراض فایده‌ای ندارد و داور تصمیم خود را گرفته بود. با این حال خوشحالم که این اشتباه روی نتیجه بازی تأثیر منفی نگذاشت.»
طهماسبی بازیکنی است که ویسی قبل از شروع فصل برای حفظ او تردید داشت ولی سرمربی پیکان حالا از طهماسبی خیلی راضی است. کاپیتان پیکان می‌گوید: «شاید قبل از شروع فصل ویسی شناخت زیادی روی من نداشت و شاید هم به خاطر سن من نمی‌خواست در این تیم باشم ولی مهم این است که الان رابطه بسیار خوبی با هم داریم و من از کار کردن با ویسی لذت می‌برم. او از لحاظ اخلاقی نمونه است و تمرینات متنوعی را به بازیکنان می‌دهد.»

دیدگاه‌ها