کد خبر : 984956 | 04 شهریور 1391 ساعت 14:42 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تشریح آخرین وضعیت این تیم احتمال دعوت از بازیکنانی چون امید نظری و رضا قوچان‌نژاد به جمع ملی پوشان را رد نکرد.

آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران
خسرو والی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب در خصوص اعلام فهرست تیم ملی فوتبال گفت: فهرست بازیکنان تیم ملی برای دیدار دوستانه با اردن و مسابقه با لبنان بعد از برگزاری دیدارهای هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام خواهد شد.
وی با اعلام اینکه اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از 9 شهریورماه اعلام می‌شود، افزود: تیم ملی بامداد جمعه 10 شهریورماه برای برپایی اردو راهی اردن می‌شود و تا 19 شهریورماه مراحل آماده سازی تیم ملی در امان پیگیری خواهد شد. در زمان حضور تیم ملی در امان یک بازی دوستانه نیز در تاریخ 15 شهریورماه با تیم ملی اردن خواهیم داشت.
براساس اعلام والی‌زاده تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ 19 شهریورماه برای دیدار با لبنان عازم بیروت می‌شود و در روز 21 شهریورماه در چارچوب هفته چهارم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا به مصاف تیم ملی لبنان می‌رود.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در خصوص دعوت از بازیکنان لژیونر فوتبال ایران همچون رضا قوچان‌نژاد و امید نظری گفت: اگر تا زمان برپایی اردوی تیم ملی فوتبال در اردن مجوز بازی قوچان‌نژاد از سوی فیفا صادر شود به احتمال زیاد این بازیکن به اردو دعوت خواهد شد، چرا که در اردوی مجارستان کارلوس کی‌روش از عملکرد او راضی بود.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی از عملکرد امید نظری در اردوی مجارستان و دیدار دوستانه مقابل تونس راضی بود احتمال دارد این بازیکن نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود.
والی‌زاده در خاتمه تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی فهرستی کامل از بهترین بازیکنان که می‌توانند این تیم را در اردوی اردن و دیدار با لبنان همراهی کنند به فدراسیون فوتبال داده است که شاخص‌ترین بازیکنان از بین آنها تیم ملی را در این دو دیدار دوستانه همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها