کد خبر : 986735 | 20 شهریور 1391 ساعت 16:58 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی: جو سالن روی تمرکز داوران تاثیر گذاشت

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از شکست تیمش برابر تیم راه‌‌ ساری، گفت: تیم ما در این فصل همچنان با آرامش کار خود را دنبال می‌کند.

ابطحی: جو سالن روی تمرکز داوران تاثیر گذاشت

سيدمهدي ابطحي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: اين بازي تا دقايق پاياني با نتيجه 2 بر 2 دنبال مي‌شد ولي تيم حريف روي غفلت بازيکنان ما موفق شد به گل برتري دست يابد.
وي افزود: تيم حريف در اين بازي از بازيکنان با تجربه خود استفاده کرد و در پايان بازي نيز همين تجربه موجب به گل رسيدن‌ آن‌ها شد. وي ادامه‌داد: بازي کردن در ورزشگاهي که همگي تماشاگران آن يک دست تيم ميزبان را تشويق مي‌کنند، کار سختي بود.
سرمربي تيم فوتسال ملي حفاري گفت: جو سالن روي بازيکنان ما و به خصوص داوران بازي تاثير زيادي گذاشته بود و داوران زماني که تمرکز لازم را نداشته باشند، نمي‌توانند به خوبي قضاوت کنند.
وي اظهار کرد: در 2 دقيقه پاياني بازي يک خطا روي بازيکن ما در زمين حريف انجام شد که اگر داور اين صحنه را خطا مي‌گرفت شايد ما به گل سوم مي‌رسيديم و سرنوشت بازي تغيير مي‌کرد ولي داور بازي با صرف نظر از اين موقعيت باعث شد بلافاصله حريف آن موقعيت را تبديل به گل کند.
ابطحي تصريح‌کرد: بازيکنان ما مواردي را که آموزش ديده بودند به خوبي در زمين پياده کردند ولي نبايد از اين غافل شويم که از بازيکنان اصلي سال‌گذشته ما تنها سه بازيکن برايمان بازي مي‌کنند.
وي خاطرنشان‌کرد: يکي از محاسن تيم ما نسبت به سال‌گذشته اين است که انسجام تيمي ما خيلي بيشتر است و هيچ حاشيه‌اي در تيم ما وجود ندارد. 
ديدار تيم‌هاي راه ساري و ملي حفاري در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال در ساري انجام شد و اين بازي با نتيجه 3 بر 2 به سود تيم ميزبان به پايان رسيد.

دیدگاه‌ها