کد خبر : 987039 | 23 شهریور 1391 ساعت 23:43 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد شیران:

برای بازیکنان تیم ملی بازی خداحافظی بگذارند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان فوتبال ما خیلی بهتر از بازیکنان فعلی فوتبال بازی می کنند، پس باید برای بازیکنان تیم ملی بازی خداحافظ بگذارند.

برای بازیکنان تیم ملی بازی خداحافظی بگذارند
 ناصر فریاد شیران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: علاوه بر عملکرد ضعیف بازیکنان عوامل دیگری نیز باعث نتیجه نگرفتن تیم ملی شد به طور کل هم در تیم ملی هم در فدراسیون فوتبال در حال حاضر هیچ چیزی در فوتبال ما سر جای خود قرار ندارد. در واقع الان کی روش رئیس فدارسیون فوتبال است و هر کاری را که بخواهد انجام می دهد.
وی اضافه کرد: یک سرمربی که بالای 10 میلیارد روی دست فدارسیون خرج گذاشت هیچ سودی برای فوتبال نداشته بر نظر من معنا ندارد با وجود داشتن مربیان بزرگ داخلی آقای نمازی که مشخص نیست از کجا آمده روی نیمکت تیم ملی بنشیند.
آقای کی روش یک مربی بدنساز آورد این مربی بدون اینکه کسی متوجه شود به یک تیم دیگری می رود ولی کسی نمی تواند اعتراض کند.
وی تصریح کرد: من این قدر نقطه ضعف از یک رئیس فوتبال ندیدم من از آقای کفاشیان می پرسم آیا باز هم می خواهید بخندید در ژاپن کسانی که کارائی لازم را نداشته باشند خود کشی می کنند ما نمی گوییم آقای کفاشیان خود کشی کن ولی خواهش می کنیم با روح و روان مردم بازی نکنید و تا اوضاع از این بدتر نشده استعفا بدهید.
فریاد شیران گفت: این خیلی بد است که یک دو و میدانی کار می خواهد برای فوتبال و فوتبالیست ها تصمیم بگیرد من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال و مربی نمی تواند قبول کنم چنین شخصی رئیس فدارسیون است من از رسانه ها نیز انتقاد می کنم که چرا سر سال از آقای کفاشیان انتقاد کردید ولی 15 روز مانده به انتخابات فدراسیون حمایت شدیدی کردند.
آقای عابدینی که در جریان انتخابات از کفاشیان دفاع کردند باید جواب بدهند که چرا تیم ملی نتیجه نمی گیرد.
وی اذعان کرد: چرا محمدی سرمربی تیم ملی نوجوان نتیجه نمی گیرد ولی به جای اینکه بر کنار شود وی را سر مربی تیم ملی جوانان می کند ایشان وقتی ما در سایپا بودیم به عنوان دستیار سوم نوجوانان سایپا کار می کرد.
** آیا چنین فردی صلاحیت سرمربیگری در تیم ملی جوانان هست در حالی که بسیاری از مربیان خوب و کار بلد ما بی کار هستند.
وی اضافه کرد: من یکی از مخالفان ورود مربی خارجی هستم و خواهم بود چون مربی خارجی فقط هزینه در پی دارد و سودی برای فوتبال ما نخواهند داشت همانطور که مربیانی مثل زوبل وینگادا- بگویچ- کاستا- خوزه برای فوتبال ما نفعی نداشتند در تیم برانکو هم اگر نتایج خوبی می گرفتیم فقط از توانائی های آقای فرکی بود.
وی گفت: تنها راه خارج شدن فوتبال کشورمان از این وضع این است که تمام فدارسیونی ها استعفا بدهند تا اوضاع از این بدتر نشود.
وی در مورد تحریم رسانه های مکتوب از سوی بازیکنان تیم ملی گفت: این بازیکنان نباید فراموش کنند همین رسانه ها بودند که این بازیکنان را بازیکن کردند. اگر همین رسانه ها نبودند نفت باید در ادراک بازی می کرد به نظر من خود رسانه ها هم مقصر هستند.
رسانه ها هم باید این افراد راتحریم کنند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما به فوتبال پایه توجه نمی شود و بودجه کمی برای تیم های پایه در نظر می گیرند در حال حاضر آقای دوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان با 50 میلیون قرار داد بست آیا چنین رقمی را می توان با قرار داد سرمربی تیم ملی مقایسه کرد متاسفانه رسانه ها نیز از تیم های پایه غافلند امیدوارم که ما نیز همانند کره به این نتیجه برسیم که به فوتبال پایه خود توجه کنیم.
پیشکسوت نفت تهران راجع به بازی دو تیم پرسپولیس و نفت خاطر نشان کرد: شرایط تیم نفت بسیار خوب است چون این تیم درصد جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد ولی تیم پرسپولیس در یک شرایط بحرانی قرار دارد به هر حال اگر اتفاق خاصی نیافتد تیم نفت می تواند از این بازی پیروز از زمین خارج شود.

دیدگاه‌ها