کد خبر : 987635 | 29 شهریور 1391 ساعت 19:16 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی: در شیراز برای پیروزی بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز گفت: از آنجا که می خواهیم در ردیف مدعیان باقی بمانیم، در دیدار با تیم فوتسال ارژن شیراز فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز بازی می کنیم.

ابطحی: در شیراز برای پیروزی بازی می کنیم

مهدی ابطحی اظهار داشت: در آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال، تصورمان این بود که در بین پنج تیم برتر این مسابقه ها باشیم لیکن به دلیل خواست بازیکنان و کوششی که از خود نشان می دهند، هدفمان کسب یکی از سه مقام اول جدول رده بندی است.
وی با اشاره به اینکه با درایت مسوولان، از حواشی مسابقات کاسته شده است، اضافه کرد: اگر در جریان بازی، حواشی پیش نیاید و بازیکنان ما توانایی های خود را به نمایش بگذارند، در این مسابقه برنده خواهیم شد.
ابطحی گفت: اعضای تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز به لحاظ تمرینات خوبی که در چند روز گذشته انجام داده اند و پیروزی
هفته گذشته، از شرایط روحی، روانی و جسمی خوبی برخوردارند و همه تلاششان این خواهد بود که با دست پر از شهر شیراز برگردند.
وی افزود: از تیم فوتسال ارژن شیراز شناخت کافی دارد و به همین منظور برای شکست دادن این تیم، روی نقاط قوت و ضعف این تیم، تمرینات میدانی خوبی انجام داده ایم.
سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز اظهار داشت: به همین خاطر بازیکنان این تیم می دانند برای مقابله با تیم ارژن شیراز و رسیدن به سه امتیاز این مسابقه چگونه باید بازی کنند.
تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز در حال حاضر با 13 امتیاز و هم امتیاز با تیم گیتی پسند اصفهان به لحاظ تفاضل گل در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها