کد خبر : 987659 | 30 شهریور 1391 ساعت 09:00 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری:امیدوارم به روند خوب‌مان ادامه دهیم

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز می‌گوید امیدوار است این تیم روند خوبی که در آغاز لیگ برتر فوتسال آغاز کرده را ادامه دهد.

دبیری:امیدوارم به روند خوب‌مان ادامه دهیم
افشین دبیری مدير عامل باشگاه دبيري تبريز در گفت و گو با سايت اين باشگاه اظهار کرد: با توجه به تمرین‌هاي با نشاط و تلاش‌های مهدی غیاثی و سایر کادر فنی و بازیکنان تیم شاهد کسب نتایج مطلوب در سه هفته اخیر بوده و بر ادامه این روند امیدوار هستیم.
وی به رده سومی تیم دبیری در جدول رده‌بندی اشاره کرد و گفت: تیم ما در دو بازی آینده خود مقابل شهرداری ساوه و گیتی پسند اصفهان قرار خواهد گرفت و با تلاش بازیکنان و کادر فنی و سایر عوامل اجرایی باشگاه و نیز ارائه بازی‌های درخشان تیم، کسب دو پیروزی دیگر دوراز انتظار نبوده تا ضمن حفظ جایگاه فعلی، نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه دبیری گفت: تیم دبیری بعد از پیروزی با ارزش در مشهد مقابل فرش آرا که خود از مدعیان بوده و از بازیکنان ملی پوش و مطرحی سود می‌برد، برای کسب سومین برد متوالی خود مقابل ارژن فارس وارد میدان شده بود، اما اشتباهات داوری، بازی را از روال عادی خود خارج کرده و می‌رفت که تیم نتواند سه امتیاز بازی خانگی را به دست آورد.
وی افزود: اما با مدیریت سرمربی تیم شهرام دبیری و مربی تیم مهدی غیاثی که ضمن حفظ انسجام تیمی، مانع از غلبه احساسات بر بازیکنان تیم شدند، آرامش به تیم فوتسال دبیری بازگشته و شاهد پیروزی شیرین پنج بر دو مقابل تیم شیرازی شدیم.
افشين دبيري تمرین‌هاي منظم چند هفته اخیر را یکی از دلایل برد تیمش ذکر کرد و گفت: تماشاگران تیم دبیری در بازی مقابل ارژن فارس سنگ تمام گذاشته و با حمایت خود تا آخرین ثانیه بازی نقش به سزایی در این پیروزی داشتند.
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز درباره بازی روز جمعه تیمش عنوان کرد: شهرداری ساوه جزو تیم‌هایی است که فوتسال خوبی را از خود ارائه کرده و نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت. برای تداوم روند صعودی تیم فوتسال دبیری هیچ حریفی را از پیش برده فرض نخواهیم کرد و برای سه امتیاز هر بازی با برنامه به میدان خواهیم رفت.
تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان هفته ششم با چهار پیروزی و دو شکست و 12 امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از تیم‌های اول و دوم، در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا،این تیم بعد از سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های راه ساری، فرش آرای مشهد و ارژن فارس، روز جمعه در ساوه مهمان شهرداری این شهر است.

دیدگاه‌ها