کد خبر : 987718 | 31 شهریور 1391 ساعت 11:55 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاردو:با امید به دیدارهای آینده می‌نگریم

سرمربی نیوکاسل پس از تساوی برابر ماریتیمو در زمین این تیم تاکید کرد در دیدارهای بعدی نتیجه بهتری خواهند گرفت.

پاردو:با امید به دیدارهای آینده می‌نگریم
نیوکاسل یونایتد که فصل پیش با ارائه بازی‌های درخشان توانست به لیگ اروپا راه یابد، در نخستین دیدار خود در این تورنمنت برابر ماریتیمو پرتغال متوقف شد.
به گزارش فارس،در این دیدار راب الیوت، دروازه‌بان نیوکاسل در این دیدار عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و 3 بار مانع گلزنی سامی، مهاجم ماریتیمو شد.
الیوت که یک سال پیش برای نیوکاسل به میدان رفته بود، از فرصتی که سرمربی در اختیار او گذاشته بود به بهترین شکل استفاده کرد.
الن پاردو در این زمینه گفت: راب مدت زیادی برای حضور در میدان منتظر ماند. از دیدار برابر ناتینگهام فارست در 21 سپتامبر 2011 (30 شهریور 90). همه ما او را می‌شناسیم. من و اندی وودمن، مربی دروازه‌بان‌های نیوکاسل معتقدیم که الیوت به زودی به یکی از بهترین دروازه‌بان‌ها تبدیل خواهد شد. او در تمرین باشگاه عالی است و در دیدار برابر ماریتیمو نیز فوق العاده بود. از او راضی هستیم.
وی در مورد دیدار نیز گفت: ماریتیمو تیمی است که در زمین خودش همواره تیم‌های دیگر را متعجب می‌کند. آنها در این زمینه رکورد خوبی دارند. البته تصور می‌کنم تساوی در این دیدار برای ما نتیجه بسیار خوبی است. با امید زیادی به دیدارهای آینده می‌نگریم تا بتوانیم با نتیجه‌های خوب، به دور بعد راه پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها