کد خبر : 987885 | 01 مهر 1391 ساعت 18:52 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی:

بازی خوب و غافگیرانه‌ای برابر ارژن انجام دادیم

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز گفت: بازیکنان این تیم، بازی خوب و غافگیرانه ای را در مقابل تیم فوتسال ارژن شیراز انجام دادند، به طوری که حریف انتظار چنین بازی را نداشت.

بازی خوب و غافگیرانه‌ای برابر ارژن انجام دادیم

فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز، روز جمعه در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران با نتیجه 5 بر 2 تیم ارژن شیراز را شکست داد تا به تنهایی در صدر جدول این مسابقات قرار گیرد.
ابطحی اظهار داشت: به محض شروع مسابقه با سرعت دادن به کارمان موفق شدیم در همان ابتدا دو توپ وارد دروازه تیم ارژن شیراز کنیم به طوری که حریف انتظار چنین گل هایی را نداشت.
وی اضافه کرد: بعد از این دو گل، بدون استرس و شتابزدگی بازی را دنبال کردیم و اجازه خودنمایی به بازیکنان تیم فوتسال ارژن شیراز را ندادیم و در پی آن توانستیم به گل های دیگری دست پیدا کنیم.
ابطحی با اشاره به اینکه ارژن تیم خوبی است و از بازیکنان توانمندی سود می برد، گفت: سرعت بازیکنان تیم شرکت ملی حفاری اهواز موجب شد آنان نتوانند در مقابل ما ایستادگی کنند.
وی افزود: یکی دیگر از دلایلی که تیم ارژن شیراز از تیم شرکت ملی حفاری اهواز شکست خورد، شناختی بود که ما از این تیم داشتیم به طوری که توانستیم از نقاط ضعف آن استفاده و نقاط قوت آن را خنثی کنیم.
سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز گفت: پیروزی تیم ما و تساوی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موجب شد ما با 16 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیریم.
تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران در شهر اهواز میزبان تیم شهرداری ساوه است.

دیدگاه‌ها