کد خبر : 988200 | 04 مهر 1391 ساعت 14:40 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

بصیرت:

فقط در شعار از تیم‌های پایه حمایت می‌کنیم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: فقط در شعار از تیم‌های پایه حمایت می‌کنیم اما در عمل کاری نمی‌کنیم.

فقط در شعار از تیم‌های پایه حمایت می‌کنیم
بصیرت در مورد پیروزی 4 بر یک نوجوانان ایران برابر یمن گفت: ایران بعد از گلی که در شروع نیمه اول خورد بازی را احساسی دنبال کرد اما هر چه جلوتر رفتیم وضعیت بهتر شد. من با بازی که از ایران دیدم فکر می کنم ما به جام جهانی صعود می کنیم.
وی در مورد حضور کم تعداد هواداران در بازی های نوجوانان عنوان کرد: هر جا می رویم در جایگاه ویژه یک بطری آب جلوی ما می گذارند اما اینجا هیچ خبری نیست. باید برای تماشاگران امکاناتی فراهم شود تا به ورزشگاه بیایند. در کشورهای عربی ماشین هایی برای قرعه کشی می گذارند و آن را به هواداران می دهند اما ما چه زمانی از این کارها کردیم؟
بصیرت خاطر نشان کرد: بازی ها را درست پخش نمی کنیم. مردم کم کم دارند از فوتبال جدا می شوند. باید این مسئله بررسی شود و با یک برنامه ریزی دقیق شرایط پیشرفت را فراهم کرد. فوتبال ورزش اول دنیاست اما ما در حالی که میزبان این مسابقات مهم هستیم آن را پخش نمی کنیم.
وی افزود: وقتی این همه سکوی خالی می بینیم، باید گفت این یک فاجعه است. بازی ها در ایران انجام می شود و این برای ما بهترین فرصت بود تا در آسیا فوتبال خود را تبلیغ کنیم. فقط شعار می دهیم. فقط در حرف می گوییم از تیم های پایه باید حمایت کرد. کدام مدیر روز گذشته در استادیوم بود؟ دائم می گوئیم باید به تیم های پایه توجه کرد. خوب تیم های پایه همین نوجوانان هستند.
مربی تیم پیکان یادآور شد: مدیران باشگاه های تهرانی باید تیم های پایه خود را موظف می کردند تا به استادیوم بیایند و بازی ها را از نزدیک ببینند. این اتفاق هم برای خودشان و هم برای تیم ملی ایجاد انگیزه می کرد. باید کار عملی کرد. با حرف نمی شود حمایت کرد.
وی در پایان گفت: تیم ملی نوجوانان بسیار آماده است. با توجه به نمایشی که از این تیم در نیمه دوم بازی برابر یمن دیدم خیلی امیدوار شدم. به علی دوستی هم خسته نباشید می گویم او زحمت زیادی برای جمع کردن این تیم کشیده است.

دیدگاه‌ها