کد خبر : 988334 | 05 مهر 1391 ساعت 16:56 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی: انگیزه بالایی برای صدرنشینی داریم

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز گفت: بازیکنان این تیم، انگیزه بالایی برای تداوم پیروزی های خود و ادامه صدرنشینی در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران دارند.

ابطحی: انگیزه بالایی برای صدرنشینی داریم

ابطحی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیروزی های اخیر، سبب بالا رفتن روحیه خودباوری بازیکنان تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز در برابر حریفان شده به طوری که مصر هستند در مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه، نوار پیروزهای خود را ادامه دهند.
وی اضافه کرد: برای کسب برتری در مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه، تمرینات خاصی را انجام داده ایم به طوری که آنان از آمادگی و شادابی ویژه ای برای مقابله با تیم فوتسال شهرداری ساوه برخوردارند.
ابطحی گفت: کسب سه امتیاز این مسابقه سبب خواهد شد، تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز کماکان به تنهایی در صدر جدول باقی بماند، از این رو تلاش خواهیم کرد تا به آنچه که می خواهیم یعنی برتری در برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه دست پیدا کنیم.
وی اظهار داشت: از تیم فوتسال شهرداری ساوه شناخت کافی دارد، به طوری که این تیم، تنها تیم فوتسال لیگ برتر است که متفاوت تر از بقیه تیم ها بازی می کند.
سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز افزود: شهرداری ساوه، تیمی است که هم، همه جانبه دفاع می کند و هم، همه جانبه دست به ضد حمله می زند.
دیدار تیم های فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز و شهرداری ساوه در هفته هشتم مسابقه های لیگ برتر فوتسال، روز جمعه در سالن شهرک نفت شهر اهواز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها