کد خبر : 988772 | 10 مهر 1391 ساعت 13:28 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

از موقعیتم در هامبورگ راضی‌ام

آدلر: تنهابه بازگشت به تیم ملی آلمان فکرمی‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال هامبورگ گفت: از موقعیتم در هامبورگ لذت می‌برم و به چیزی جز بازگشت به تیم ملی آلمان فکر نمی‌کنم.

آدلر: تنهابه بازگشت به تیم ملی آلمان فکرمی‌کنم

  «رنه آدلر»‌ در گفت‌وگویی با روزنامه هامبورگر‌آبند‌پلاتس اظهار داشت: برای بازگشت به تیم ملی آلمان سخت در تلاشم و حرکت خوبی هم در این مسیر دارم. به چیزی جز این موضوع فکر نمی‌کنم. هرچند از موقعیتی که اکنون در هامبورگ کسب کرده‌ام، لذت نیز می‌برم.

این دروازه‌بان خوش قامت تا پیش از حضور تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی سنگربان شماره یک ژرمن‌ها محسوب می‌شد و «مانوئل نویر» دروازه‌بان سابق شالکه و کنونی بایرن، ذخیره او بود. آدلر به علت مصدومیت بخت حضور در جام جهانی را از دست داد و بعد بخاطر چند مصدومیت متوالی دو سال از تیم ملی دور افتاد.

وی که تابستان سال جاری از بایرلورکوزن به هامبورگ نقل مکان کرد، اکنون به دوران خوبش بازگشته و می‌خواهد در وضعیت اوج به «مانشافت» (تیم آلمان) بازگردد.

متن گفت‌وگوی کوتاه وی به این شرح است:

*آقای آدلر، این روزها مرتب می‌شنویم که می‌خواهید به تیم ملی آلمان بازگردید. جدی روی این مساله  کار می‌کنید؟

برای این که به چیزی جز این مساله فکر نکنم، سخت در تلاشم. حرکت خوبی هم در این مسیر دارم. البته از موقعیتی که اکنون دارم،‌ لذت می برم. برای من همراه شدن با هواداران و شریک خوشی‌شان شدن، بسیار لذت بخش است.

* در اوایل حضورتان (تابستان) در هامبورگ از چنین شادی و نشاطی بی بهره بودید؟

چون از تیم دیگری به هامبورگ آمدم. مشخص بود که هفته‌های ابتدای حضورم خیلی پرثمر نباشد. اما اکنون وضعیت دیگری را تجربه می‌کنم. ورزشگاه خانگی‌مان بتدریج به محلی برای برپایی جشن و سرور تبدیل می‌شود و هامبورگ هم در مسیر درستی حرکت می‌کند.

*شما جهش خوبی داشته‌اید. فکر می‌کنید چنین جهشی آنقدر است که هم تیمی‌ها را به کار بیشتر وادارکند؟

هیچ دروازه‌بانی جز آنچه من انجام می‌دهم، نمی‌تواند کاری دیگر انجام دهد. حتی اگر وضعیت خوب هم نباشد، به هرحال به عنوان سنگربان موظفم در حاشیه خودم را به گونه‌ای مهیا کنم که مفید باشم.

*گویا به مسائل آمادگی روانی خیلی اهمیت می‌دهید؟

بله، این موضوع برای من خوشحال‌کننده است. به هنگام بازی نیز شور و نشاط خاصی دارم. باورکنید از بازی کردن راضی و خوشحال هستم. از این که در بازی خانگی این همه تماشاگر مشتاق را می‌بینم، لذت می‌برم. بنظرم در کنار موضوع حضور خوبم برای هامبورگ، همین حمایت مستمر تماشاگران باعث ایجاد تلاش و انگیزه بیشتر می‌شود.

دیدگاه‌ها