کد خبر : 989546 | 18 مهر 1391 ساعت 16:46 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: صانعی به فکر ناکامی‌اش باشد

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: مصطفی نظری آن قدر دروازه‌بان توانایی است که نیازی به مربی ندارد.

دبیری: صانعی به فکر ناکامی‌اش باشد
افشین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص صحبت‌های علی صانعی مبنی بر اینکه نظری مشکل بدنی دارد و در این زمینه باشگاه دبیری مقصر است، عنوان کرد: همین که آقای صانعی قبول دارند مصطفی نظری بازیکن بزرگی است قابل تامل است. صانعی سعی کند درباره باشگاه اظهارنظر نکند و تمام تمرکز خود را روی این بگذارد که در جام جهانی موفق باشد نه اینکه مانند جام ملت‌های آسیا مقام سومی را کسب کند.
وی ادامه داد: چند سال است که باشگاه‌داری می‌کنیم و خودمان بلدیم چگونه باید با بازیکنان برخورد کنیم. نظری نیازی به مربی ندارد. او حتی برای سایر دروازه‌بانان ما و در سایر رده‌ها نیز مربیگری می‌کند. در تبریز مربی‌ای یافت نمی‌شود که بخواهد چیزی به نظری یاد بدهد.
مدیرعامل باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: اگر آقای صانعی از روی دلسوزی مسائل خاص باشگاه را مطرح می‌کند بهتر بود قبل از اینکه رسانه‌ای کند به خود ما می‌گفت تا توضیح می‌دادیم چه مسائلی به وجود آمده است. بازیکنان تیم ملی روز دوشنبه در اختیار باشگاه قرار گرفتند اما چون قرار بود فردای آن روز با صبای قم دیدار کنیم، ملی‌پوشان‌مان در همان تهران تمرینات خود را دنبال کردند و دیگر به تبریز نیامدند. آنها مرخصی گرفته بودند اما اینکه به تنهایی تمرین می‌کنند نشان از احساس مسئولیت آنهاست.
دبیری افزود: آقای صانعی هم‌اکنون جوان است و زود است درباره این مسائل صحبت کند. امیدواریم قدر کسانی که در فوتسال در این چند سال زحمت کشیده‌اند را بدانیم و مواردی که باعث کناره‌گیری تیم‌هایی همچون فولاد ماهان و فیروزصفه شده از بین برود. همچنین در مورد وحید شمسایی اگر قرار است زمانی که خود صلاح دانست خداحافظی کند، با احترام از او یاد شود تا بتوانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.
وی ادامه داد: امیدواریم این مسایل را رعایت کنیم و دنبال موشکافی نتایج باشگاه‌ها نباشیم. درست است ما 7 گل خوردیم و باختیم. بهانه‌ای هم نداریم. مطمئن باشید اگر مسائل دیگری وجود نداشته باشد ثابت می‌کنیم جایگاه دبیری کجاست. افراد بهتر است به دنبال ناکامی و کسب مقام سومی در جام ملت‌های آسیا باشند که خیلی راحت هم از آن گذشتند.
دبیری درباره حضور حسین شمس در تیم فوتسال دبیری در حالی که شمس پیش از این، این موضوع را تکذیب کرده بود گفت:‌ اتفاقاتی در فوتسال افتاد که شمس برای حضور دو دل شد و اعلام کرد که من به عنوان مدیر فنی در تیم حاضر نمی‌شوم. ما هم سمتش را عوض کردیم و قرار شد به عنوان مشاور مدیرعامل ما را همراهی کند. شمس از هفته آینده در باشگاه حاضر خواهد شد و تجربیات خود را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها