کد خبر : 989739 | 21 مهر 1391 ساعت 12:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابطحی در واکنش به جلسه هم‌اندیشی فوتسال

کارشناس فوتسال گفت: جلسه هم اندیشی فوتسال در این برهه از زمان فایده‌ای ندارد و حتی ممکن است برای تیم ملی حاشیه بوجود بیاورد.

ابطحی در واکنش به جلسه هم‌اندیشی فوتسال

   سید مهدی ابطحی در مورد غیبتش در جلسه روز گذشته هم اندیشی سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ برتر عنوان کرد: در حال حاضر که تمام تصمیم گیری‌ها در مورد تیم ملی فوتسال صورت گرفته، برگزاری چنین جلسه‌هایی نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. مربی تیم ملی تصمیمات خود را درباره نکات فنی گرفته و اگر پیشنهاد و انتقادی هم صورت بگیرد در حال حاضر نمی‌توان تغییری صورت داد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: 90 درصد تصمیمات گرفته شده و برگزاری چنین جلساتی در این مقطع شاید برای تیم ملی حاشیه به وجود بیاورد. این جلسات باید زودتر برگزار می شد. هر حرفی بزنیم نمی‌توان آن را انجام داد و همین امر باعث می‌شود حاشیه‌های احتمالی بوجود بیاید.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز تصریح کرد: امکان دارد این جلسه 15 تا 20 درصد تاثیرگذار باشد اما مشکلات دیگری به وجود خواهد آورد. این جلسه باید پس از جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شد. ترابیان حرکت خوبی انجام داد اما هم اکنون زمانش نبود.

ابطحی گفت: مدیر فنی تیم ملی انتخاب شده و هم اکنون نمی‌توان درباره تاثیر و خوب و بد بودن آن صحبت کرد. در هر صورت او  مربی اسپانیایی است و تا اینکه بخواهد نظرات کارشناسان ایرانی را قبول کند باید یک دوره را بگذراند.

ابطحی درباره تشکیل کمیته فوتسال اظهار داشت: در تمام دنیا جمعی به عنوان کمیته فوتسال تصمیم‌گیری‌هایی درباره این رشته انجام می‌دهند. نباید با انتخاب افرادی که سر و صدا ایجاد می‌کنند این کمیته را تشکیل دهیم. باید کسانی را انتخاب کنیم که مورد قبول جامعه هستند و بتوانند سیاست‌های فوتسال را پایه ریزی کنند.

دیدگاه‌ها