کد خبر : 989804 | 22 مهر 1391 ساعت 10:18 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل گیتی‌پسند:

پرونده‌ تبانی لیگ فوتسال هنوز باز است

علی طاهری با اعلام انصراف از کاندیداتوری در هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال به کنایه گفت که این کار به تجربه بالایی نیاز دارد .

پرونده‌ تبانی لیگ فوتسال هنوز باز است
مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند در لیگ برتر، توضیح داد: بعد از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، شروع خوبی در لیگ برتر داشتیم و چهار پیروزی پی در پی را کسب کردیم. اما به دلیل این که بیشتر بازیکنانمان درگیر اردوهای تیم ملی هم بودند، فشار زیادی را متحمل شدند.
وی افزود: پس از آغاز اردوی تیم ملی، سه تساوی پی در پی گرفتیم و خدا را شکر می‌کنم که قبل از پایان مسابقات پیروزی خوبی را برابر حفاری کسب کردیم و امیدوارم پس از جام جهانی، فکر بازیکنان آزاد و معطوف به تیم گیتی‌پسند شود تا عقب ماندگی یک امتیازی از صبای قم را هم جبران کنیم.
طاهری همچنین درباره اظهار نظر کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری قرچک مبنی بر این که «باشگاه گیتی‌پسند هنوز تبانی را نپذیرفته و جام قهرمانی را پس نداده است» مطرح کرد: ما پس از صادر شدن حکم متفاوت کمیته‌ استیناف با حکم کمیته‌ انضباطی، در جلسه‌ای با آقای کفاشیان که برای تشریح و ارائه گزارشی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد، درباره هفته‌ پایانی لیگ هم صحبت کردیم و ایشان فرمودند که باید اعتراضمان را به صورت کتبی ارائه کنیم. ما نیز اعتراض را مکتوب کردیم و هنوز هم پیگیرش هستیم. به هر حال باشگاه منصوری به حکم کمیته‌ انضباطی اعتراض کرد و ما هم به حکم کمیته‌ استیناف اعتراض کردیم.
مدیرعامل گیتی‌پسند همچنین درباره شکایت از کریم منصوری افزود: آقای منصوری یکسری الفاظ در خبرگزاری‌ها به کار برده بود و گفته بود چون دست گیتی‌پسند به جام رسیده، ما دیگر جام را نمی‌خواهیم. به هر حال این حرف‌ها بچگانه است و ما نمی‌توانیم جواب حرف‌های بچگانه آنها را با مصاحبه دهیم. به همین دلیل نامه‌ای به کمیته‌ انضباطی زدیم و معتقدیم که این مسایل را باید بین خودمان حل کنیم نه رسانه‌ها.
به گزارش ایسنا، جلسه مجمع فدراسیون فوتبال نهم آبان برگزار می‌شود و جایگزین کریم منصوری در هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال انتخاب خواهد شد. علی طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا برای عضویت در هیات رییسه کاندید خواهد شد، یا نه؟ اظهار کرد: به اعتقادم کسانی که عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال می‌شوند باید دیدگاه‌های نزدیک داشته باشند. زمانی که در گذشته انتخابات هیات رییسه برگزار شد، انتقادهایی را به آقای ترابیان درباره پخش نشدن بازی‌های فوتسال از تلویزیون مطرح کردیم که باعث شد دیگر کاندید هیات رییسه نشویم. به هر حال ما در حدی نیستیم که به چنین جلساتی برویم چون رییس نیستم! ما حالا حالاها باید تجربه کسب کنیم.

دیدگاه‌ها